برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان/میزبانی بانوان مازندرانی ازدانشگاه آزاد و شهرداری زنجان

به گزارش مازنداسپرت، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار هفته تیم صدرنشین لیگ برتر مقابل کارای شیراز به میدان می‌رود که با هدایت سرمربی تیم ملی ب نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم گرفته است. شاگردان مظفر نیز در تیم دانشگاه آزاد این […]

به گزارش مازنداسپرت، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین دیدار هفته تیم صدرنشین لیگ برتر مقابل کارای شیراز به میدان می‌رود که با هدایت سرمربی تیم ملی ب نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم گرفته است.

شاگردان مظفر نیز در تیم دانشگاه آزاد این هفته راهی نوشهر می‌شوند تا بعد از برتری هفته گذشته در برابر دیگر نماینده مازندران این هفته در مصاف با بازرگانی رقابت کنند.

همچنین تیم استقلال ساری ، این هفته در خانه باید بدون مسلمی از شهرداری زنجان پذیرایی کند . خبر استعفای سرمربی آینده دار تیم استقلال ساری که بعد از عدم حضور در بازی گذشته حدود یک هفته ای است که در محافل ورزشی بانوان به گوش می رسد گویا جدی است و روابط عمومی باشگاه نیز خبر از قبول استعفای این مربی جوان داده است .

مسلمی تلاش زیادی در رده پایه و بزرگسالان برای باشگاه استقلال ساری انجام داده بود و همچنین تیم نوجوانان استقلال ساری را به مرحله نهایی لیگ برتر رسانده بود.

به گزارش مازنداسپرت،دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه همین هفته راس ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد .

برنامه کامل به شرح زیر است:

جمعه ۲۴ دی ماه- هفته شانزدهم-ساعت ۱۱:۰۰

* بازرگانی امیر نوشهر – دانشگاه آزاد

* استقلال ساری – شهرداری زنجان

* می رشت سپیدرود – سایپا

* پالایش نفت آبادان – شهرداری رشت

*‌ کارا شیراز – ملی حفاری ایران

* دختران کویر کرمان – سپاهان