تجلیلی که قهرمانان را دلخور کرد/بازگرداندن حیثیت از دست رفته مدال آوران ورزش کاراته استان !

در روز پنجشنبه شانزدهم دي ماه هیات کاراته استان مازندران تصمیم گرفت مراسمی به عنوان تجلیل از قهرمانان این رشته انجام دهد. به گزارش مازند اسپرت؛اما متاسفانه این برنامه با حركات و كارهايي از جانب هيات كاراته استان مازندران همراه بود كه باعث دلخوري شديد قهرمانان نام آشنا و با سابقه اين رشته ورزشي شد. […]

050505در روز پنجشنبه شانزدهم دي ماه هیات کاراته استان مازندران تصمیم گرفت مراسمی به عنوان تجلیل از قهرمانان این رشته انجام دهد.

به گزارش مازند اسپرت؛اما متاسفانه این برنامه با حركات و كارهايي از جانب هيات كاراته استان مازندران همراه بود كه باعث دلخوري شديد قهرمانان نام آشنا و با سابقه اين رشته ورزشي شد.

يكي از همين قهرمانان در گفت و گو با مازنداسپرت بيان داشت:متاسفانه کارهای از قبل برنامه ریزی شده توسط یک عده باعث ریخته شدن آبروي ورزشکارانی شد که سالهاست برای این استان مدال هاي مختلفي را كسب كرده اند و همچنين به طور منظم در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

اين قهرمان با سابقه مازني ادامه داد:حركات از پيش طراحي شده تا جایی پيش رفت که بازیکنی به خاطر ۳ ماه حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان در کنار قهرمانان اسیا تجلیل شد،اما تجلیل از ورزشکاراني كه سالهاي سال آبروي استان مازندران بودند و هميشه پرچم این استان را بالا نگه داشتند به انتهای برنامه یعنی زمانی که اکثر مهمان ها مراسم را ترک کرده بودند موکول شد.

اين مدال آور نام آشناي كاراته همچنين اذعان داشت:این بی احترامی برای ما گران تمام شده است و ما در همان مراسم علت این امر را از ریاست هیات کاراته استان و همچنين دبیر هیات خواستار شدیم اما هر کدام این اشتباه را بر گردن دیگری می انداخت و در نهایت با بیان این جمله که اشتباهی رخ داده است خواستار اتمام بحث شدند،اما بنده يك سوال از دبیر هیات  كاراته استان آقاي چالاکی دارم و اينكه چطور وقتي لیست ورزشکاران در دست شما بود و شما آنها را به مجری اعلام میکردید متوجه چنين اشتباهی نشدید؟حالا میگوییم اشتباهی رخ داده است اما از قلم افتادن چند نفر از جمله مربی تیم ملی کاتا استاد رضازاده و قهرماناني نظير رضا بهرام پور،محمد شهریاری،علی مهدی نژاد که اسم علي مهدي نژاد حتي اصلا در لیست نبوده،کسي که هر سال برای این استان مدال گرفته و اسم آن را در ساعت چهار یعنی زمان شروع مراسم به لیست اضافه شد این اشتباهات نيز غیر عمدی است؟!!

وي در پايان صحبت هاي خود خاطرنشان كرد:همه ما خواستار بازگرداندن حیثیت از دست رفته خود میباشیم و پیگیری این موضوع را از ریاست هيات کاراته استان مازندران خواستاریم و از حق خود نمیگذریم،ضمن اينكه من و امثال من به دنبال حاشیه نبوده و به دوستانی که می خواهند از این موضوع به نفع خود استفاده کنند و به اهداف خود برسند می گوییم که ما با رییس و دبیر هیات کاراته استان هیچ مشکلی نداریم و فقط به دنبال بازگرداندن حیثیت از دست رفته خود هستیم.