سوء تفاهم ها برطرف شد/پایان قهر مولایی و فدراسیون وزنه برداری !

سوء تفاهم ها میان مولایی و فدراسیون وزنه برداری پس از حضور در کمیته انضباطی برطرف شد. به گزارش مازند اسپرت؛بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در خصوص برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی گفت: در چند وقت اخیر سوء تفاهمی به وجود آمد که در دومین جلسه کمیته انضباطی با حمایت های پدرانه علی […]

photo 2017 01 10 21 04 24سوء تفاهم ها میان مولایی و فدراسیون وزنه برداری پس از حضور در کمیته انضباطی برطرف شد.

به گزارش مازند اسپرت؛بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در خصوص برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی گفت: در چند وقت اخیر سوء تفاهمی به وجود آمد که در دومین جلسه کمیته انضباطی با حمایت های پدرانه علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و اعضای کمیته انضباطی برطرف شد.
مولایی افزود: امیدوارم با پشتکار در تمرینات بتوانم مدال های ارزشمندی را برای کشورم بدست آورم تا از زحمات علی مرادی رییس فدراسیون تشکر کنم.

مولایی گفت: پس از عدم حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۶ اتفاقاتی که برای خانواده ام افتاد باعث شد از نظر روحی در شرایط ایده آل قرار نگیرم و بنابراین اگر به کسی بی احترامی کردم از آنها دلجویی می کنم و از این پس می پذیرم که به ارکان و مسئولان فدراسیون وزنه برداری احترام بگذارم و به اصول و قوانین فدراسیون پایبند باشم.
وی افزود: قصد بی احترامی به هیچ شخصی یا ارگانی را نداشتم و به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به مبانی اخلاقی پایبند خواهم بود برهمین اساس از همه کسانی که برای بهبودیم تلاش کردند و مرا مورد حمایت خود قرار دادند و همچنین مردم ورزش دوست و خانواده وزنه برداری تشکر می کنم.