قهرمان کشتی جوانان جهان: تمرین با المپیکی‌ها به ما انگیزه می‌دهد

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان تمرین در کنار مدال‌آوران المپیکی را بسیار مفید و انگیزه‌بخش دانست و گفت: هدفم کسب مدال طلای بزرگسالان جهان است. به گزارش مازنداسپرت ؛حسین شهبازی در گفتگویی درباره حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد:بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم […]

حسین شهبازی کشتی آزاد جوانان

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان تمرین در کنار مدال‌آوران المپیکی را بسیار مفید و انگیزه‌بخش دانست و گفت: هدفم کسب مدال طلای بزرگسالان جهان است.

به گزارش مازنداسپرت ؛حسین شهبازی در گفتگویی درباره حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد:بعد از کسب مدال طلای جوانان جهان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و در چهار اردوی تیم ملی حضور داشتم. اردوی پرفشار تیم ملی برای حضور در جام تختی را نیز پشت سر گذاشتیم و ان‌شاءالله تا روز مسابقات با چند روز استراحت به شرایط مطلوب خواهم رسید.

دارنده مدال طلای جوانان جهان و آسیا افزود: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشتم و از آمادگی مطلوبی برای حضور در جام تختی و پس از آن در تورنمنت فرانسه برخوردارم.انگیزه بسیار زیادی دارم و امیدوارم بتوانم در این دو رویداد پیش رو بهترین نمایش را داشته باشم و توانایی‌هایم را بیش از پیش به کادر فنی تیم ملی نشان دهم.

وی درباره مهمترین رقبای خود برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: در حال حاضر رقیبان خوب و با تجربه‌ای همچون عباس طحان و امیر محمدی دارم و مطمئنا کار سختی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی پیش رو خواهم داشت. مهمترین هدف من حضور در تیم ملی است و در حال حاضر تمرکزم برای کسب موفقیت در جام تختی و پس از آن تورنمنت فرانسه است تا بتوانم خودم را به خوبی نشان دهم.

شهبازی در پایان درباره وضعیت اردوی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: تمرین در کنار مدال آوران المپیکی قطعا تجارب زیادی برای کشتی‌گیران جوانی چون من خواهد داشت و باعث افزایش انگیزه من شده است. هدف بزرگم پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی، کسب مدال طلای مسابقات جهانی فرانسه در سال جاری میلادی است. امیدوارم با تلاش و ممارست بتوانم به اهدافم برسم و برای کشتی ایران باز هم افتخارآفرینی کنم./فارس