با شرکت ۹ تیم: تیم “اسفندیاری” قهرمان سومین دوره مسابقات مینی بسکتبال مدارس محمودآباد شد + عکس

مسابقات مینی بسکتبال مدارس ابتدایی  با شناخت تیم های برتر در محمودآباد به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛ با مشارکت باشگاه فرهنگی،ورزشی کاله مازندران ،سومین دوره مسابقات  مینی بسکتبال لیگ دانش آموزی مدارس ابتدایی شهرستان محمودآباد با شناخت تیم های برتر برگزار شد.این مسابقات باشرکت ۹تیم از مدارس(اسفندیاری،فهمیده،انقلاب،شاهد،آزادمون،امام حسن،غیرانتفاعی ارشاد،قدسیه […]

1مسابقات مینی بسکتبال مدارس ابتدایی  با شناخت تیم های برتر در محمودآباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛ با مشارکت باشگاه فرهنگی،ورزشی کاله مازندران ،سومین دوره مسابقات  مینی بسکتبال لیگ دانش آموزی مدارس ابتدایی شهرستان محمودآباد با شناخت تیم های برتر برگزار شد.
این مسابقات باشرکت ۹تیم از مدارس(اسفندیاری،فهمیده،انقلاب،شاهد،آزادمون،امام حسن،غیرانتفاعی ارشاد،قدسیه تلیکسر و مرحوم سلیمانی معلم کلا) در دوگروه پنج و چهار تیمی باهم به رقابت پرداختند.
در روز آخر این مسابقات که در سالن شهید رجایی برگزار شد تیم های اسنفدیاری و سلیمانی معلم کلا در فینال در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم اسفندیاری با برتری  به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم های مرحوم سلیمانی معلم کلا و  شهید فهمیده عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در روز پایانی این مسابقات رئیس هیأت بسکتبال محمودآباد در گفتگویی کوتاه به خبرنگار ورزشی ما گفت: سطح کمی و کیفی این رقابت ها بالابود وتیم ها نمایش خوبی را ازخودشان نشان دادند که  تیم اسنفدیاری دراین دوره موفق تر از سایر تیم ها ظاهر شد.
حسین رضایی بیان کرد: امروز حرکتی زیربنایی برای توسعه و پیشرفت بسکتبال به عنوان یک ورزش آکادمیک در هیات شهرستان محمودابادآغاز شده و انتظار داریم این حرکت منسجم و گروهی به عنوان نقطه عطف تحول در این ورزش با حمایت مسئولان رو به رو شود.
وی بیان کرد: حمایت و توجه به ورزش مدارس در دستور کار اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان قرار دارد و حمایت همه جانبه ای در این زمینه باید صورت گیرد.
گفتنی است با برگزاری این رقابت ها افراد برگزدیده،در قالب تیم منتخب مدارس محمودآباد  به مسابقات استانی اعزام می شوند.

 

2 1

2 2

2 3

2 4

2 5