رئیس هیئت اسکیت مازندران خبر داد : دعوت از ۷ اسکیت‌سوار مازندرانی به اردوی تیم ملی

رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی اسکیت زنان و مردان کشورمان هفت اسکیت‌سوار از مازندران حضور دارند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین خیری‌نیا  با اشاره به دعوت این ورزشکاران به اردوی تیم ملی بیان کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ اسکیت مازندران هفت اسیکت‌سوار زن و مرد مازندرانی به اردوی […]

esskرئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی اسکیت زنان و مردان کشورمان هفت اسکیت‌سوار از مازندران حضور دارند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین خیری‌نیا  با اشاره به دعوت این ورزشکاران به اردوی تیم ملی بیان کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ اسکیت مازندران هفت اسیکت‌سوار زن و مرد مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی  با اشاره به حضور ملی‌پوشان در کمپ تیم‌‌‌های ملی در تهران تصریح کرد: شمیم و شیما رزاقی از قائم‌شهر در رشته اسکیت، آیدا عشق دوست از ساری، طنین رجب‌یان از بابلسر و امیرحسین رضایی از قائم‌شهر در فری استایل دعوت‌شدگان مازندرانی به این اردو هستند.

رئیس هیئت اسکیت مازندران همچنین از ‌دعوت محمد حسین منصف پر افتخارترین اسکیت‌سوار مرد ایران به اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار کرد: عباس بابلی دیگر ورزشکار با تجربه مازندرانی نیز با تصمیم کادرفنی به این اردو دعوت شد.

خیری‌نیا با اشاره به آماده‌سازی ملی‌پوشان اسکیت برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی افزود: تیم ملی اسکیت کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی دانشجویان و همچنین رقابت‌ها جهانی و آسیایی ۲۰۱۶ آماده می‌شوند.