ميثاقيان: كار به جائي نمي رسد كه خودم را از برج هاي دوقولوي خونه به خونه پرت كنم!

سرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: تمام بازي هاي تيم در فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال كشور حساس است ولي تلاش مي كنيم اولين برد خونه به خونه مازندران در ليگ دسته اول كشور را در همين اولين بازي مقابل فجر سپاسي شيراز به دست بياوريم. به گزارش مازند اسپرت ؛ اكبر […]

fgfdgfgسرمربي تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: تمام بازي هاي تيم در فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال كشور حساس است ولي تلاش مي كنيم اولين برد خونه به خونه مازندران در ليگ دسته اول كشور را در همين اولين بازي مقابل فجر سپاسي شيراز به دست بياوريم.

به گزارش مازند اسپرت ؛ اكبر ميثاقيان در كنفرانس خبري باشگاه خونه به خونه مازندران در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: فجر سپاسي با ۲۵ سال تجربه مقابل تيم ما كه قدمتش به ۵ سال هم نمي رسد قرار  مي گيرد و امیدوارم روز دوشنبه بتوانيم با شكست اين تيم، خوشحالي را براي هواداران خونه به خونه به ارمغان بياوريم.

ميثاقيان در ادامه افزود: تنها ۲ هفته از تمرینات تيم ما مي گذرد. باشگاه كار بزرگي انجام داد و ما در ۳ روز تیم را بستیم و در ۵ روز هماهنگش کرديم ولي از بسياري از تيم هايي كه از دو ماه قبل كار خود را آغاز كرده اند جلوتر هستيم.

وي در خصوص عملكرد فصل گذشته خود در تيم مس كرمان گفت: فصل گذشته تجربه ناكامي در نيم فصل اول را به دليل جدائي چند بازيكن سرباز و مصدوميت چند بازيكن تأثيرگذار داشتيم ولي تلاش زيادي كرديم كه به روزهاي آرماني خود دست پيدا كنيم.

سرمربي تيم خونه به خونه مازندران در ادامه افزود: همين تيم مس كرمان دو سال قبل ۵ مربي عوض كرده بود ولي اگر فصل گذشته بنده را نگه داشتند به خاطر  رزومه و  توانمندی ام بود. البته من به باشگاه اعلام کردم که اجازه دهيد من بروم اما آنها گفتند به تو اعتماد داريم و اين مسئله سبب شد تا بنجگم و تيم را به جايگاه واقعي اش برسانم.

اكبر ميثاقيان با بيان اينكه خونه به خونه مازندران بايد به قدمت ۲۵ ساله شموشك نوشهر برسد گفت: براي موفقيت در اين تيم بايد دورانديشي كرد. به هر حال فوتبال است و توپ گرد و تور دروازه و بايد انتظار هر اتفاقي را در هر بازي داشته باشيد. اگر بخواهيم به موفقيت برسيم بايد تلاش كنيم و صبور باشيم و برنامه داشته باشيم.

وي ضمن تشكر از برادران حسن زاده  گفت: آنها واقعا فداکاری کردند كه پا به میدان گذاشتند و از جامعه فوتبال مازندران، مسئولين و هواداران مي خواهم از اين تيم حمايت كنند.

سرمربي خونه به خونه مازندران  در ادامه افزود: هميشه نساجي را به عنوان يك تيم پرهوادار و قديمي دوست داشتم و خدا خودش مي داند آرزوی قلبی من این است كه در پايان اين فصل هر دو تيم خونه به خونه و نساجي صعود به ليگ برتر را جشن بگيرند. باور كنيد مازندران هيچ فرقي با مشهد كه در عرض دو سال دو تيم ليگ برتري به خود مي بيند ندارد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص چرا فقط در ليگ يك مربيگري مي كند گفت: برای من فرقی ندارد كجا باشيم. من مربی هستم و هرجا که بتوانم برای شادی دل مردم کاري کنم حضور مي يابم حتي اگر آنجا سیستان و بلوچستان باشد. به هر حال تيم ها مي بينند كدام مربيان كاربلدتر هستند.
اكبر ميثاقيان در خصوص بازيكنان جذب شده توسط خونه به خونه گفت: بازيكنان خوبي را جذب کردیم. ۵ بازیکن راه آهن، ۵ بازیکن از مس کرمان،  5 بازیکن از مشهد و ما باقی مازندرانی هستند. ميانگين سني بازيكنان ما نيز پائين است و در كنار جوانان سعي كرديم از چندبازيكن باتجربه استفاده كنيم. كاري كه در مس كرمان نيز انجام دادم. شما مطمئن باشيد اگر اين تيم راه بيافتد نتايج خوبي كسب خواهد كرد و موفق خواهيم بود.

ميثاقيان در خصوص شرايط باشگاه خونه به خونه گفت: در اين باشگاه نیروهای انسانی قوي و دلسوز به فعاليت مشغول هستند و امکانات قابل قبولي نيز فراهم شده است.
وي خاطرنشان كرد: الحمدالله عزم استاني نيز براي ليگ برتري شدن اين تيم فراهم است. شما ببینید  در طي يكي دو روز گذشته امام جمعه محترم بابل، مديركل اداره ورزش و جوانان استان و رئيس اداره ورزش و جوانان بابل، رئيس هيأت فوتبال مازندران، استاندار مازندران و بسياري از مسئولان در تمرينات ما حضور يافتند و اين را من كمتر در استان هاي ديگر ديدم كه جاي بسي اميدواري است.
سرمربي خونه به خونه مازندران در پاسخ به سوال خبرنگاري ديگر مبني بر جذب سيد صالحي گفت: باشگاه برای قرارداد یک سقف معینی دارد و فقط ۳ بازیکن با اين سقف قرارداد مشكل داشتند. سيد صالحي هم يكي از اين سه بازيكن بود كه سقف قرارداد باشگاه را قبول نداشت. ولي همين جا اعلام مي كنم مهاجمان من چيزي از سيدصالحي كمتر ندارند. تمام بازیکنان تعهد دادند مثل خودم بجنگند تا تیم موفق شود و من به تمام بازیکنان اعتقاد دارم.

اكبر ميثاقيان در پاسخ به سوال ديگر خبرنگاران در خصوص عدم جذب بازيكنان فصل گذشته نيز گفت: هر بازيكني كه مي توانست خونه به خونه را در ليگ دسته اول فوتبال كشور كمك كند جذب كرديم. اتفاقاً چند بازيكن فصل گذشته اين تيم مانند صمدي، نائيجي، گرجي و غلامي و… با ما هستند ولي قرار نيست تمام بازيكنان را كه ليگ دو حضور داشتند و اتفاقاً نتوانستند اين تيم را بالا بياورند جذب كنيم. فراموش نكنيد خونه به خونه مازندران در اين فصل براي صعود به ليگ برتر بسته شده است.

ميثاقيان در پاسخ به سوال خبرنگار ديگر كه اینجا برج میلاد نداریم اما اگر تيم صعود نكرد خود را از برج هاي دوقولوي مي اندازيد، گفت: مطمئن باشيد كار به آنجا نمي رسد كه خود را از روي برج دوقولوي خونه به خونه به پائين بياندازم. من تمام سعی خودم را می کنم تا آبروي باشگاه را حفظ كنم.

سرمربي خونه به خونه مازندران در پايان گفت: تيم هاي زيادي را بالا آورده ام و در شهرداري تبريز بدون حتي يك باخت ليگ برتري شديم.  به حرف هائي كه در خصوص بنده زده مي شود توجهي نمي كنم چون خدا را دارم و خدا خودش مي داند هميشه سعي كرده ام سلامت كاري داشته باشم.

به گزارش مازند اسپرت، تيم خونه به خونه مازندران در اولين ديدار خود در ليگ دسته اول فوتبال كشور عصر فردا در ورزشگاه هفت تير بابل مقابل فجر سپاسي شيراز قرار مي گيرد.