هندبال در محاصره کهنه‌سوارها/ ۱۶+۱ نفر آمدند؟

زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون هندبال تمام شد و ۱۶ نفر ثبت‌نام کردند. به گزارش مازنداسپرت ؛  وزارت ورزش و جوانان ۱۰ روز کاری را برای ثبت نام کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال در نظر گرفت که این زمان قانونی روز گذشته (هفتم دی ماه) به پایان رسید و ۱۶ نفر برای کسب کرسی ریاست فدراسیون […]

خبرگزاری فارس: هندبال در محاصره کهنه‌سوارها/ 16+1 نفر آمدند؟

زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون هندبال تمام شد و ۱۶ نفر ثبت‌نام کردند.

به گزارش مازنداسپرت ؛  وزارت ورزش و جوانان ۱۰ روز کاری را برای ثبت نام کاندیدای ریاست فدراسیون هندبال در نظر گرفت که این زمان قانونی روز گذشته (هفتم دی ماه) به پایان رسید و ۱۶ نفر برای کسب کرسی ریاست فدراسیون ثبت نام کردند.

به این ترتیب حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی،‌ کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهداد مرتجی، میترا نوری، احمد سعادتمند، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام، ناصر قاسمی، حمید مدنی، خسرو نصیری و محمدناصر نجف‌پور به عنوان کاندیدای کرسی ریاست فدراسیون هندبال ثبت نام کردند و حالا باید منتظر تایید صلاحیت‌ها ماند.

نکته جالب توجه این ثبت‌نام‌ها این است که سید ابوالحسن مهدوی، رئیس سابق فدراسیون هندبال که به دلیل مشکلات بیماری چندی پیش از سمت خود استعفا کرد در آخرین لحظات در فدراسیون حاضر شد تا در انتخابات ثبت‌نام کند، اما ظاهراً به دلیل نقص مدارک ثبت نام وی کامل و صددرصدی نبود.

از نکات جالب توجه دیگر می‌توان به حضور علیرضا رحیمی، رئیس اسبق فدراسیون هندبال اشاره کرد؛ گزینه‌‌ای که پیش از ثبت‌نامش ملی‌پوشان از حضور وی استقبال کرده بودند. اما نکته ای که در خصوص رحیمی و برخی دیگر از گزینه‌های حضور در انتخابات وجود دارد موضوع بازنشستگی آنها است.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت ورزش و هیأت دولت به این گزینه‌ها مخصوصاً علیرضا رحیمی با توجه به استقبالی که از حضورش شده، مجوز خواهد داد یا اینکه صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات تایید نمی‌شود. 

این روزها بسیاری از اهالی هندبال به صورت مستقیم و غیر مستقیم نظرات خود درخصوص انتخابات را اعلام کرده‌اند، اما پیش از آن باید منتظر تایید صلاحیت‌ها ماند، چراکه امکان تغییر در فهرست ۱۶ نفره انتخابات فدراسیون هندبال وجود دارد. باید دید که سرانجام این فدراسیون پر حاشیه به دست چه کسی هدایت خواهد شد و آیا این رشته جذاب به ساحل آرامش خواهد رسید یا خیر؟/فارس