با وعده های سر خرمن ما را به بازی گرفتند/عباس زاده :در افتضاح ترین شرایط بهترین بوده ایم

مازنداسپرت: با توجه به شرایط بحرانی نساجی و جدایی چند بازیکن از تیم به سراغ کاپیتان نساجی محمد عباس زاده رفتیم و شرایطش را جویا شدیم که چکیده ای از آن را مشاهده میکنید : مازنداسپرت : آقای عباس زاده،نیم فصل به پایان رسید و وعده ها هنوز عملی نشده؟ بله ، نیم فصل اول […]

persepolis and saipa players 4528

مازنداسپرت: با توجه به شرایط بحرانی نساجی و جدایی چند بازیکن از تیم به سراغ کاپیتان نساجی محمد عباس زاده رفتیم و شرایطش را جویا شدیم که چکیده ای از آن را مشاهده میکنید :

مازنداسپرت : آقای عباس زاده،نیم فصل به پایان رسید و وعده ها هنوز عملی نشده؟

بله ، نیم فصل اول به پایان رسید و با وعده های سر خرمن و دروغین یک نیم فصل , بازیکن ها و هواداران را به بازی گرفتند

مازنداسپرت : در بدترین شرایط ممکن بهترین نتایج را گرفتید, در این خصوص بفرمایید ؟

نمیشه گفت در بدترین شرایط بلکه در افتضاح ترین شرایط ممکن بهترین نتیجه را گرفتیم . این نتایج را  چون تنها امید و انگیزه ما هوادارای خوب و بامعرفت نساجی بودند گرفتیم .

مازنداسپرت :  چهار بازیکن از تیم جدا شدند،شنیدیم که شما هم پیشنهادات خوبی دارید،امکانش هست که جداشی؟

بله،چندتن از بازیکنانمان جداشدند و حق هم دارند چون هر بازیکنی باید به فکر زندگی و خانواده خودش باشد . خودم هم پیشنهادات خوبی از لیگ برتر و لیگ یک دارم و هدف بنده فقط و فقط دوباره از نساجی به پرسپولیس است که اگر قسمت باشد این فصل و اگه نشد فصل بعد تلاشم را چندبرابر میکنم.

از یک تیم بسیار پولدار پیشنهاد دارم که اصلا دوست ندارم به آن تیم بروم ولی دارند کاری میکنند که مجبور شوم برخلاف میل باطنی خود عمل کنم چرا که مبلغ پیشنهادی خیلی بالاست و با این شرایط مجبورم کاری را که دوست ندارم انجام دهم .

تا حالا حرفی از پیشنهادهایم نزده بودم چون خیلی دوست دارم در نساجی بمانم و آرزویم لیگ برتری شدن تیم محبوبم نساجی است و خیلی بخاطرش تلاش کردم ولی انگار بعضی ها نمیخواهند این تیم لیگ برتری شود .

مازنداسپرت : اگر حرفی مانده که میخواهید به مسئولین و مردم قائمشهر بزنید بفرمایید؟

حرف آخر اینکه من تا الان صبر کردم ولی انگار توانایی حل مشکلات را ندارند , حیف این همه هوادار عاشق که حتی فکر جدایی از آنها اشکم را در می آورد ؛ از هواداران میخواهم به من حق بدهند که نتوانستم با این شرایط بمانم چون واقعا نمیشود ادامه داد.

هوادارهای عزیز،اگر تا چندروز دیگر وضعیت تیم مشخص نشود مجبورم از همه شما با معرفت هایی که حمایتم کردید تا بتوانم آقای گل شوم باید خداحافظی کنم چون باید به فکر زندگی خودم و خانواده ام باشم،من شغلم فوتبال است و در حال حاضر با شرایط سختی زندگی میکنم و مجبورم،واقعا مجبورم  .

اگر تا چند روز دیگر مشکلات حل نشود شرمنده همه هواداران میشوم ؛ عاشقتان هستم و دست تک تک شما عزیزان را می بوسم .