رئیس هیأت جودو قائم‌شهر خبر داد: جودوکار کم‌بینای قائم‌شهری به اردوی تیم ملی راه یافت

رئیس هیأت جودو قائم‌شهر گفت: موسی‌نژاد همزمان با کسب مدال نقره توانست به اردوی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان کشور راه یابد که این نوید بخش پیروزی‌های آینده برای این پهلوان قائم‌شهری خواهد بود.   به گزارش مازند اسپرت؛محسن گرجی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان قائم‌شهر، از افتخارآفرینی جودوکار کم‌بینای قائم‌شهری در مسابقات جودوی قهرمانی […]

3رئیس هیأت جودو قائم‌شهر گفت: موسی‌نژاد همزمان با کسب مدال نقره توانست به اردوی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان کشور راه یابد که این نوید بخش پیروزی‌های آینده برای این پهلوان قائم‌شهری خواهد بود.

 

به گزارش مازند اسپرت؛محسن گرجی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان قائم‌شهر، از افتخارآفرینی جودوکار کم‌بینای قائم‌شهری در مسابقات جودوی قهرمانی کم‌بینایان و نابینایان کشور خبر داد و با مهم خواندن این موفقیت، اظهار کرد: احسان موسی‌نژاد که از برترین جودوکاران کم‌بینا و نابینای مازندران به‌شمار می‌رود در وزن + ۱۰۰ توانست با کسب مدال نقره نایب قهرمان این رقابت‌ها شود.

وی انتخابی بودن این دوره از مسابقات را از دیگر شاخص‌های این موفقیت دانست و افزود: موسی‌نژاد همزمان با کسب مدال نقره توانست به اردوی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان کشور راه یابد که این نوید بخش پیروزی‌های آینده برای این پهلوان قائم‌شهری خواهد بود.

رئیس هیأت جودو قائم‌شهر در پایان گفت: آمادگی داریم به افتخار این قهرمان، اردوی تیم ملی کم‌بینایان و نابینایان کشور را در قائم‌شهر میزبانی کنیم.