ورمرزیار: باید از مربیان باتجربه‌تر در تیم‌های پایه استفاده کنیم

رییس آکادمی باشگاه استقلال گفت: ما هیچ بازیکنی به لیست اضافه نکردیم و لیست تمام بازیکنان در هیات فوتبال به ثبت رسیده است. به گزارش مازنداسپرت ؛صادق ورمرزیار گفت: ما هیچ بازیکنی را به لیست اضافه نکردیم. آقای اکبرپور ۲۰ بار دیگر هم مصاحبه کند، فایده ندارد. لیست تمامی بازیکنان در هیات فوتبال به ثبت […]

صادق ورمزیار

رییس آکادمی باشگاه استقلال گفت: ما هیچ بازیکنی به لیست اضافه نکردیم و لیست تمام بازیکنان در هیات فوتبال به ثبت رسیده است.

به گزارش مازنداسپرت ؛صادق ورمرزیار گفت: ما هیچ بازیکنی را به لیست اضافه نکردیم. آقای اکبرپور ۲۰ بار دیگر هم مصاحبه کند، فایده ندارد. لیست تمامی بازیکنان در هیات فوتبال به ثبت رسیده و می‌توانید به آن جا مراجعه کنید و لیست را ببینید. من با ایشان به هیات فوتبال نرفتم.

وی درباره‌ی اکبرپور نیز گفت: در کشور ما وقتی مربیان جوان بر سر کار می‌آیند همچین اتفاقاتی نظیر بردن آی دی کارت یکی از بازیکنان جوان به خانه‌اش می‌افتد که این به خاطر کم تجربگی چنین مربیانی است. ما باید سعی کنیم از مربیان با تجربه تر استفاده کنیم. در رده های سنی پایه ما همیشه نظیر چنین اتفاقاتی را داشتیم و من خبر از فایل های صوتی که آقای اکبرپور می‌گوید ندارم.
ورمرزیار درباره دربی ها نیز گفت: ما فعلا سعی می‌کنیم تمام حواسمان را معطوف چند دربی آینده بکنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم./ایسنا