آغاز اردوی آمادگی تیم ملی اسکی

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی اسکی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین و اسنوبرد از هفتم تا ۲۹ دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود. به گزارش مازند اسپرت؛رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر گفت: نخستین اردوی تیم ملی اسکی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی با حضور حدود […]

خبرگزاری فارس: آغاز اردوی آمادگی تیم ملی اسکی

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی اسکی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین و اسنوبرد از هفتم تا ۲۹ دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت؛رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این خبر گفت: نخستین اردوی تیم ملی اسکی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی با حضور حدود ۲۵ نفر در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود.

عیسی ساوه شمشکی افزود: این تیم برای حضور در مسابقات بین‌المللی اسنوبرد و آلپاین برگزار می‌شود. مسابقات بین‌المللی اسکی اسنوبرد ۱۵ و ۱۶ دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین و مسابقات آلپاین ۱۹ و ۲۰ دی ماه در پیست دربندسر و ۲۷ و ۲۸ دی ماه در پیست دیزین انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که میزبانی این رقابت‌ها را برعهده داریم می‌توانیم تعداد بیشتری ورزشکار در این مسابقات داشته باشیم. از طرفی ورزشکاران در این مسابقات کلاس‌بندی می‌شوند و ورزشکاران می‌توانند در رنکینگ جهانی و پارالمپیک قرار گیرند./فارس