حمایت تدارکات استقلال از منصوریان در روز پا به توپ شدن سرمربی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی و کاوه رضایی بعد از غیبت یک روزه در تمرین تیم‌شان شرکت کردند. به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و مثل روزهای گذشته بعد از بازی با تراکتورسازی تمرینات خود […]

خبرگزاری فارس: حمایت تدارکات استقلال از منصوریان در روز پا به توپ شدن سرمربی

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی و کاوه رضایی بعد از غیبت یک روزه در تمرین تیم‌شان شرکت کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و مثل روزهای گذشته بعد از بازی با تراکتورسازی تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

*نصرالله عبداللهی برای شرکت در کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان به کشور مالزی سفر کرد و در تمرین حضور نداشت.

*میثم مجیدی و محسن کریمی هر دو به علت آسیب‌دیدگی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

*امید ابراهیمی بعد از شرکت درمراسم چهلم پدرش و همچنین کاوه رضایی بعد از حضور یک روزه در کلینیک استقلال امروز پا به پای آبی‌پوشان تمرین کردند.

*پیش از آغاز تمرین امروز مدد جباری و سایر اعضای تدارکات تیم استقلال به خاطر اظهارنظرهایی که علیه علیرضا منصوریان صورت گرفته ناراحت بوده و از وی حمایت کردند. منصوریان نیز از آنها تشکر کرد.زمانی در روزهای گذشته صحبت‌هایی را در مورد اعضای تدارکات و اینکه حاضر است به عنوان توپ جمع کن در استقلال فعالیت کند، مطرح کرد که این موضوع باعث ناراحتی این نفرات شده بود.

*بهتاش فریبا مثل روزهای گذشته با لباس شخصی تمرین استقلالی‌ها را زیر نظر گرفت.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر استیو جونز به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف آقاوسط بازی کردند. در این آیتم علیرضا منصوریان پا به توپ شد و در کنار سایر بازیکنان آقاوسط بازی کرد. در بخش بعد بازیکنان فوتبال درون تیمی و شوت به سمت دروازه را تمرین کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پدیده خراسان خواهد رفت./فارس