نشان دادیم همه چیز در بسکتبال پول نیست/ فرصت خوبی نصیب جوانان شده است

سرپرست تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز گفت: در این فصل با حضور بازیکنان جوان نشان دادیم که همه چیز در بسکتبال پول نیست. به گزارش مازند اسپرت؛فریدون رئیسی در گفت‌وگویی   در مورد شرایط تیم بسکتبال  لوله آ.اس شیراز اظهار داشت: هدف ما در این فصل این بود که در لیگ برتر حضور داشته باشیم و […]

خبرگزاری فارس: نشان دادیم همه چیز در بسکتبال پول نیست/ فرصت خوبی نصیب جوانان شده است

سرپرست تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز گفت: در این فصل با حضور بازیکنان جوان نشان دادیم که همه چیز در بسکتبال پول نیست.

به گزارش مازند اسپرت؛فریدون رئیسی در گفت‌وگویی   در مورد شرایط تیم بسکتبال  لوله آ.اس شیراز اظهار داشت: هدف ما در این فصل این بود که در لیگ برتر حضور داشته باشیم و نیاز بود که بازیکنان جوان استان میدان ببینند و نقطه ضعف‌ها برطرف شود. خوشبختانه این اتفاق افتاد و در حال حاضر می‌بینیم بازیکنانی که یک بار هم در لیگ برتر بازی نکرده بودند، اما دقایق زیادی در بازی حضور دارند.

وی ادامه داد: تیم ما بدون یار خارجی و ملی پوش است و از ۶ بازی گذشته چند مسابقه را با وجود اینکه حریفان قدرت زیادی داشتند، نزدیک باختیم.

سرپرست تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز در مورد اینکه آیا جوانان نمی‌توانستند کنار بازیکنان خارجی‌ پیشرفت کنند، عنوان کرد: اگر خارجی می‌آوردیم، باید این جوانان را نیمکت نشین می‌کردیم و فرصتی برای رشد و بازی کردن نداشتند. این‌ها باید به سطحی برسند و پس از آن کنار خارجی بازی کنند.

رئیسی تاکید کرد: با عملکردی که تاکنون داشته‌ایم نشان دادیم که همه چیز در بسکتبال پول نیست و اگر فرصتی برای جوانان فراهم شود، می‌توانند به خوبی توانایی‌های خود را بروز دهند.

وی در مورد اینکه وضعیت مالی تیم‌تان چگونه است، عنوان کرد: مشکل مالی داریم و مسئولان استانی هنوز به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند، اما با این وجود اجازه نمی‌دهیم بازیکنی از تیم طلبکار باشد.

سرپرست تیم بسکتبال لوله آ.اس شیراز در مورد دیدار فردا با شیمیدر گفت: از زمانی که مصطفی هاشمی به این تیم آمده تیم‌شان شرایط بهتری پیدا کرده و بازی سختی را پیش رو داریم./فارس