روز خوش مازنی ها در هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور /ظهور پدیده ای جدید به نام ماکران میاندرود

هفته دهم لیگ دسته سوم کشور در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.   به گزارش مازند اسپرت؛هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این روز نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند.  در یکی از جالب ترین دیدار های این هفته تیم فوتبال استقلال […]

00lig3هفته دهم لیگ دسته سوم کشور در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و در این روز نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند.

 در یکی از جالب ترین دیدار های این هفته تیم فوتبال استقلال طبرستان ساری در دیداری خارج از خانه میهمان تیم پیروزی گرمسار بود .

شاگردان احمدرحیمی که به سختی و تنها با ۱۱ بازیکن راهی گرمسار شده بودند ،موفق شدند در یک بازی دشوار با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهند و سه امتیازی ارزشمند از این دیدار خازج از خانه کسب کنند.

شاگردان رحیمی که خودشان با مشکل بازیکن مواجه بودند در ابتدایی بازی با اخراج یک بازیکن ده نفره شدند و کار برای آنها دشور تر از قبل شد . اما بدشانسی های استقلالی ها تمامی نداشت تا مصدومتی دیگر بازیکن این تیم سبب شد تا رحیمی تیمش را ۹ نفره برابر میزبانش هدایت کند .

مقاومت بازیکنان باغیرت استقلال طبرستان با ۹ بازیکن مثال زدنی بود و در نهایت این مقاومت و تلاش جواب داد تا اینکه ضربه ایستگاهی زیبای حافظ یوسفی به تور دروازه تیم گرمسار چسبید تا برد شیرینی نصیب استقلال طبرستان در این هفته از رقابت ها شود.

اما در دیگر دیدار مهم این هفته تیم صدرنشین شهدای ماکران میاندرود پدیده این فصل لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فاتحان پاس قم بود .

در این دیدار ماکرانی های صدرنشین باز هم خوش درخشیدند و موفق شدند در این دیدار خارج از خانه هم دست پر برگردند و با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود را شکست دادند.

جوانان ماکرانی که پدیده این فصل رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور در مرحله اول هستند با گل های حسن خوش بین و احمد ولی زاده موفق شدند حریف قمی خود را شکست دهند تا همچنان صدر جدول را در محاصره خود ببینید .

اما دیگر نماینده استان مازندران تیم فوتبال استقلال لموک قائمشهر هم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم شیرین فراز آق قلا بود . در این دیدار لموکی ها موفق شدند با تساوی یک یک حریف خود را متوقف کنند و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کنند تا مازندرانی ها هفته ای خوشی را پشت سر گذاشته باشند.

نتایج مازندرانی ها در هفته دهم لیگ دسته سوم کشور :

فاتحان پاس قم ۰ – 2 شهدای ماکران میاندرود

عباس هاشمی – احمد ولی زاده

پیروزی گرمسار ۰ – 1 استقلال طبرستان

شیرین فراز آق قلا ۱ – 1 استقلال لموک قائمشهر