مازندرانی های صدرنشین در مقابل امیدهای خونه به خونه/گفتگو با سرپرست تیم امیدهای صبا در آستانه بازی با خونه به خونه

در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور بعدازظهر امروز دوتیم امیدهای خونه به خونه امیرکلا و صبا قم به میزبانی تیم مازندرانی به مصاف یکدیگر خواهند رفتند. به گزارش مازند اسپرت؛تیم امیدهای صبا قم با داشتن ۴ بازیکن مازندرانی با کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی انجام شده صدرنشین این دوره از مسابقات می […]

5در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور بعدازظهر امروز دوتیم امیدهای خونه به خونه امیرکلا و صبا قم به میزبانی تیم مازندرانی به مصاف یکدیگر خواهند رفتند.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم امیدهای صبا قم با داشتن ۴ بازیکن مازندرانی با کسب ۱۲ امتیاز از ۴ بازی انجام شده صدرنشین این دوره از مسابقات می باشد و تیم خونه به خونه با ۱ برد و ۱ مساوی و ۲ باخت در رده هفتم جدول قرار دارد.
۲ بازیکن از ۴ بازیکن مازندرانی صبا در تستگیری های پیش از فصل خونه به خونه شرکت کردند که با نظرکادر فنی این باشگاه در همان مرحله اول خط خوردند و پس از آن در تست گیری های باشگاه صبا شرکت کردند که با نظر مساعد کادر فنی این تیم جذب این باشگاه لیگ برتری شدند.
تیم امیدهای صبا از روز چهارشنبه در شهرستان بابل روستای شهید آباد حاضر شدند تا بتوانند با استراحت کافی به دیدار تیم خونه به خونه ای بروند که با تست گیری های متعدد و جذب بازیکن بومی و غیر بومی از دیگر نقاط کشور راهی این مسابقات شدند.

photo 2016 12 09 11 09 22

به همین دلیل از این فرصت استفاده کردیم و مصاحبه کوتاهی را با سرپرست تیم صدرنشین این دوره از مسابقات مصاحبه کوتاهی را انجام دادیم:

۱- سلام خسته نباشید از مسابقات امسال بگویید:
امسال هم همانند سال های قبل تیم های امید گل بازی های پایه بوده و اکثرا تیم ها در یک سطح هستند و هر تیمی که بتواند بهتر نتیجه بگیرد و نتیجه خود را حفظ کند میتواند امتیاز بهتری بگیرد و ما تا الان با ۴ بازی و کسب امتیاز در صدر جدول قرار داریم.
۲- از حریفان خودتان در مسابقات امسال بگویید و چطور آنها را ارزیابی میکنید؟
مس کرمان تیم بسیار خوبی است که پارسال هم موفق شد رتبه سوم مسابقات را در پایان فصل کسب کند و ما با این تیم در زمین خودش بازی کردیم که توانستیم با نتیجه ۱ بر ۰ این تیم را شکست دهیم تیم بسیار خوبی است و قطعا تمامی تیم ها را اذیت خواهد کرد.
اولین بازی ما با تیم سپاهان در زمین حریف بود که موفق به شکست آنها شدیم که دو بازی هم در خانه باتیم های نفت اهواز و ارومیه بازی کردیم که هرکدام از آنها را به ترتیب با نتیجه ۱ بر ۰ و ۳ بر ۱ توانستیم شکست دهیم بازی با خونه به خونه هم بازی پنجم تیم ما است که اومدیم بابل و امیدواریم که با دست پر برگردیم.
۳- از شرایط باشگاه صبا بگویید.
مسائل مالی که مطابق سال های قبل است و این طبیعی که باشگاه نمیتواند به رده پایه زیاد رسیدگی کند و ذهنیت آنها بر روی بزرگسالان است چون تیم بزرگسالان الان در رده پایین جدول قرار دارد و طبیعی هم است که به مشکلات آنها رسیدگی کنند و در حال حاضر که ما مشکل مالی نداشتیم فقط در این حد که بتوانیم بازی ها و رفت و آمدهای مسافرت های خودمان را انجام دهیم ولی با توکل به خدا انشالله در ادامه هم همینطور خواهد بود
۴- در مورد بازی جمعه با تیم خونه به خونه بگویید:
با بردی که خونه به خونه در بازی اول در زمین تراکتورسازی به دست آورد ما هم گفتیم حتما تیمشان خوب است و الان هم همه از تیم آنها تعریف می کنند و از همه مهمتر وقتی شرایط مالی خوبی دارند و بازیکنانش انگیزه زیادی دارند اما شاید باور نکنید که ما با ۴ پیروزی که داشتیم هنوز نتوانستیم ۱۰۰۰ تومان به بچه های تیم پاداش بدهیم و غیرت بچه ها و رفاقتی که با بچه ها ایجاد کردیم باعث شد تا از مابقی تیم ها نتیجه بهتری بگیریم
۵- در مورد بازیکنان خودتان صحبت کنید:
بجز یک بازیکن دفاع آخر که خیلی خوب هم است و در کنار بزرگسالان هم تمرین میکند در بازی قبل بعد از پایان بازی به دلیل جرو بحث با تصمیم داور اخراج شد مابقی بازیکنان خودمان را در اختیار داریم و تمامی بازیکنان آماده و با انگیزه هستند تا بتوانیم امسال نتیجه خوبی را کسب کنیم و فردا هم با دست پر برگردیم.
۶- صحبت پایانی:
خیلی خوشبختم از پذیرایی دوستان خوبمان در شهرستان بابل روستای شهید آباد که واقعا ما را خجالت زده کردند، آقای حسینی که چون آقازاده آنها در تیم هستند خیلی مزاحم آنها و خانواده آنها شدیم و انشالله بتوانیم زمانی که آنها به قم تشریف آوردند جبران کنیم و ممنون از شما.