تناقض گویی آشکار بارسلونا در مورد پدرو

شب گذشته پدرو بر خلاف انتظارات، بازی مقابل سویا در سوپرجام اروپا را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۹۳ بود که وارد زمین شد.     به گزارش “مازنداسپرت“، پدرو که پیش بینی می شد در غیاب نیمار، کنار مسی و سوارز مثلث تهاجمی بارسلونا را برابر سویا تشکیل دهد، روی نیمکت […]

شب گذشته پدرو بر خلاف انتظارات، بازی مقابل سویا در سوپرجام اروپا را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۹۳ بود که وارد زمین شد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پدرو که پیش بینی می شد در غیاب نیمار، کنار مسی و سوارز مثلث تهاجمی بارسلونا را برابر سویا تشکیل دهد، روی نیمکت نشست و به جای او رافینیا بازی را شروع کرد. پس از اعلام ترکیب بارسلونا، دو مصاحبه متفاوت در مورد او روی خروجی ها قرار گرفت.

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا از نیمکت نشینی پدرو به عنوان یک تصمیم فنی و تاکتیکی از سوی لوئیس انریکه(مربی بارسلونا) یاد کرد. کمی بعد، روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا علت این نیمکت نشینی را تقاضای رسمی پدرو مبنی بر جدایی از بارسلونا دانست و پس از اتمام بازی در نشست خبری سرمربی بارسلونا، انریکه علت نیمکت نشینی پدرو را مصدومیت او و دوری اش از تمرینات، دو روز پیش از برگزاری بازی سوپرجام عنوان کرد.

 اما خود بازیکن پس از بازی و در مصاحبه با خبرنگاران، با رد صحبت های مدیر ورزشی بارسلونا  عنوان کرد که هرگز تقاضایی برای جدایی از بارسلونا نداشته و فرناندز بدون آگاهی حرف های اشتباهای در مورد او زده است.
او در مصاحبه شب گذشته خود صراحتا گفت که از نیمکت نشینی در بازی مقابل سویا عصبانی شده و می داند که با وجود نیمار، مسی و سوارز، جایی برای حصور او در ترکیب ثابت بارسلونا وجود ندارد. او تاکید کرد که جدایی احتمالی او بخاطر پول نخواهد بود بلکه هدفش انجام بازی های بیشتر است.

لازم به ذکر است که پدرو به دلیل نیمکت نشینی ها متوالی و عدم اعتماد کافی انریکه به وی، قصد ترک این باشگاه را دارد و منچستریونایتد را به عنوان جدی ترین خواهان خود می بیند.

منبع:ورزش۳