تصاویر برتری تیم کشتی گیران رامسری مقابل قائمشهری ها / عکاس :سیاوش زمانزاده

این مسابقه دوستانه که به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهید مدافع حرم رامسر شهید تاش موسی برگزارشده بود تیم رامسر موفق شد در یک دیدار حساس و جذاب بانتیجه نزدیک *۹*بر*۸*تیم خوب قائمشهر راباشکست بدرقه کند. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان رامسر ؛برای تیم رامسر؛مهدی قربانپور،امین ادهمی،محمدنقدی،امیرحسین شریف لاتی،یاسین آگاه فردوس؛محسن فرمانی،میثم […]

7این مسابقه دوستانه که به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهید مدافع حرم رامسر شهید تاش موسی برگزارشده بود تیم رامسر موفق شد در یک دیدار حساس و جذاب بانتیجه نزدیک *۹*بر*۸*تیم خوب قائمشهر راباشکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان رامسر ؛برای تیم رامسر؛مهدی قربانپور،امین ادهمی،محمدنقدی،امیرحسین شریف لاتی،یاسین آگاه فردوس؛محسن فرمانی،میثم سلملیان،علیرضا حسنوند،خشایارصادق کیا مقابل رقبای خود صاحب پیروزی شدند.

مربیگری رامسر برعهده حسن قلیزاده و محمدنیازی بود ومجتبی حسن نژاد سرپرستی را برعهده داشت .

در دیدار از زحمات چندساله حسن اقبالی؛علیرضامقبل دوست و نبی صادق کیا پیشکسوتان کشتی شهرستان تقدیرشد.

علی لاریجانی ریاست هیات کشتی رامسر  قریب به هشت ماه است که این مسئولیت دراختیارگرفته و به نظر تنوانسته است مشکلات کشتی شهرستان رامسر به حداقل برسد و با جمع کردن تمامی اهالی کشتی رامسر ثبات خوبی به ورزش اول استان مازندران دهد.

 

0 1

0 2

0 3

0 4

0 5

0 6

0 7

0 8

0 9

0 10

0 11

0 12