حسینی: بازیکنانم را توجیه کرده‌ام که در دام پیکان نیافتند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانم را توجیه کرده‌ام که در دام بازی با پیکان نیفتیم. به گزارش مازنداسپرت، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پیکان تهران در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فردا با یک تیم خوب بازی داریم. پیکان یکی از آماده‌ترین تیم های لیگ […]

خبرگزاری فارس: حسینی: بازیکنانم را توجیه کرده‌ام که در دام پیکان نیافتند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانم را توجیه کرده‌ام که در دام بازی با پیکان نیفتیم.

به گزارش مازنداسپرت، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پیکان تهران در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فردا با یک تیم خوب بازی داریم. پیکان یکی از آماده‌ترین تیم های لیگ محسوب می شود. این تیم پس از بازی هفته پنجم مقابل سپاهان، شکل خودش رو پیدا کرده است.  این تیم می داند در زمین چه می خواهد و من به بازیکنانم هشدار داده ام که باید این بازی را جدی بگیرند. بازیکنانم باید نتیجه هفته قبل را فراموش کنند و اگر بخواهیم بازی را ببریم باید در زمین تمرکز کامل داشته باشند تا در دام این تیم نیافتند.

وی اظهار کرد: ما سعی کردیم شناخت خوبی از پیکان داشته باشیم. شش تا بازی این تیم را دیده ام، وسط زمین دنبال جنگ هستند و هافبک های توانمندی دارند. بچه ها را توجیه کردیم تا چگونه از عهده این خط میانی قوی بر بیایند.

حسینی خاطر نشان کرد: چیزی که مسلم است یک امتیاز با پیکان بازی داریم و اگر ببریم می توانیم یک رده صعود کنیم و اگر آنها ببرند فاصله در جدول زیاد می شود. 

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص درخشش مهدی رجب زاده بازیکن این تیم گفت: بازیکنانی که پا به سن می گذارند، که فوتبال یادشان نمی رود. و فوتبال آنها به شرایط زندگی، روحی و انگیزه آنها بستگی دارد و خدا رو شکر رجب زاده این فاکتور مهم رو دارد./فارس