بیانیه مجدد جمعی از فوتبال دوستان شهرستان رامسر پیرو حواشی ایجاد شده در لیگ برتر فوتبال مازندران !

به گزارش مازند اسپرت؛گویا حواشی دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار در لیگ برتر فوتبال استان مازندران قصذ اتمام ندارد و تا جایی که بعد از مصاحبه مدیرعامل تیم جویباری و پاسخ مسئولین رامسری ، و بیانیه اهالی رسانه رامسر و پاسخ رسانه ی تیم جویباری، اکنون جمعی از فوتبالی های رامسری در […]

02055به گزارش مازند اسپرت؛گویا حواشی دیدار تیم های شهروند رامسر و شهروند جویبار در لیگ برتر فوتبال استان مازندران قصذ اتمام ندارد و تا جایی که بعد از مصاحبه مدیرعامل تیم جویباری و پاسخ مسئولین رامسری ، و بیانیه اهالی رسانه رامسر و پاسخ رسانه ی تیم جویباری، اکنون جمعی از فوتبالی های رامسری در واکنش به متن ارسالی اهالی رسانه جویباری را پاسخ دادند.

متن ارسالی از جمعی از فوتبالی های رامسر را در ادامه میخوانید:

 

دوست جویباری ! بحث در مورد ورزش کشتی نیست برادر، فوتبال است!!!

در هر ورزشی مخصوصا ورزش های تیمی درگیری اجتناب ناپذیر است. (البته این عمل مورد تایید نیست)

کسانی که از نزدیک تماشاگر بازی بوده اند، مشاهده کردند که بازیکن مهاجم تیم جویبار از روی قصد با دروازبان تیم رامسر برخورد و سپس دروازبان تیم رامسر به وی اعتراض کرد و بازیکنان دوتیم باهم به مشاجره پرداختند و داور هم خیلی راحت با زیر پا گذاشتن همه قوانین داوری، از زمین مسابقه با کمال آرامش خارج شد.

دوست عزیز ، اگر تیم شما کتک خورد چطور تا آخر روی نیمکت نشسته بود؟

برادر عزیز!جالب اینجاست که درست می گویید فیلم مسابقه موجود است ولی ندیده و ندانسته  خیلی راحت درون فیلم دروغ پردازی می کنید.

چه بازیکنان با غیرتی دارید که فحش خوردند و دم نزدند!!! برادر تا حالا دروغ شاخدار شنیده ای؟ ما امروز به لطف نوشته های شما دیدیم!!!

دوست گرامی بهتر است معلومات خود را بالا برده و به روز کنید؛ اولا چند سالی می شود که رئیس تربیت بدنی نداریم و رئیس اداره ورزش و جوانان داریم. البته شاید در شهر شما و به زعم خودتان هنوز اداره تربیت بدنی وجود دارد.

دوما کسی ما را به انحلال باشگاه تهدید نکرد، لطفا چیزی که نمی دانید نگویید و از خود مایه بگذارید.

برادر عزیز داور از ترس کتک خوردن به داخل رختکن نرفت و اگر قرار بود کتک بخورد اصلا به رختکن نمی رسید چون رختکن داوران در بیرون از زمین و در فاصله ۵۰متری زمین مسابقه قرار دارد. ای کاش قبل از نوشتن اطلاعات زمین و رختکن داوران را از دوستانت می گرفتی.

به خاطر بسپار که ما مردم رامسر با نوشتن بزرگ نمی شویم، بزرگ هستیم همین بس که ۱۶۹ کشور های جهان نام بیش از ۲۰۰۰ تالاب خود را رامسر نهاده اند.

برای شما متاسفم که  از کلمات لمپن همچون از “روی شکم حرف زدن” را در نوشته هایتان بکار می برید..!

دوست عزیز زمان قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی که یک رامسری فقید در تیم پرسپولیس تهران فیکس بازی می کرد و رامسر تیم فوتبال کازان را داشت و همچنین در دهه شصت که تیم رامسر با استقلال تهران و ملوان انزلی و دیگر تیم های مطرح کشور در همین زمین چمن بازی می کرد، آیا شهر شما شهرستان شده بود؟!

دوست عزیز ؛آن زمان که تیم نوجوانان و جوانان رامسر قهرمان کشور شدند و تیم امید رامسر در مسابقات کشوری شرکت می کرد تیم شهر شما نامش چه بود؟

آیا محمد رضا خلعتبری بازیکن رامسری تیم ملی را می شناسید؟ عجب سوالی پرسیدم حتما که نمی شناسید چون شما اصلا اهل فوتبال نیستید.

بازی رفت را چقدر رمانتیک تعریف کردید ما را یاد داستان عاشقانه رمئو و ژولیت انداختید. برادر عزیز در بازی رفت با گذشت ۴۵ دقیقه آمبولانس سر زمین بازی نیامد بازیکنان رامسر زمین را ترک کردند و در راه بازگشت بودند که چند نفر جلوی خودروی حامل بازیکنان را می گیرند و با دشنام، ناسزا و تهدید خودرو را بر می گردانند و پس از اینکه بازیکنان رامسر با تهدید وارد زمین بازی می شوند داور را می بینند که پس از آنها وارد زمین شده از او سوال می کنند که چرا شما بعد از این همه مدت محل را ترک نکردید که داور در جواب بازیکنان رامسر می گوید مرا در رختکن حبس کرده بودند!!!

حال از ناسزا ها، دشنام ها و تهدید ها نگویم که سخن به درازا می کشد.

ضمن احترام به مردم جویبار و قهرمانان کشتی آن شهر به دوست عزیز و عجول پیشنهاد می شود که در مورد مسایلی که از آن سر رشته دارد مانند کشتی بنگارد و نه در مورد مسایلی که اطلاعی از ندارد البته با این نوع نگارش احساس می شود که در هیچ زمینه ای استعدادی از نگارنده یافت نمی شود چون ایشان آنقدر جرات نداشته که اسم خود را زیر مطلب نوشته شده خودش بیاورد.

در آخر متذکر می شوم که مردم رامسر و این شهر، عروس شهرهای ایران همیشه مهمان نواز و خونگرم بوده و آنقدر محجوب به حیا هستند که عوامل بیرونی در همه زمینه ها حقشان را خورده و می خورند که اوضاع شهرمان خود بیانگر این مدعاست.

ارادتمند: جمعی از فوتبال دوستان شهرستان رامسر