رومانیولی: میلان بزرگترین باشگاه دنیاست

السیو رومانیولی، مدافع ۲۰ ساله و آینده دار رم در آستانه انتقال به آث میلان قرار دارد.   به گزارش “مازنداسپرت“، رومانیولی که محصول آکادمی فوتبال رم است، فصل گذشته را بصورت قرضی برای سامپدوریا بازی کرد. او زیر نظر میهایلوویج، ۲۸ بازی برای آبی های بندر جنووا انجام داد و چشم ها را به […]

السیو رومانیولی، مدافع ۲۰ ساله و آینده دار رم در آستانه انتقال به آث میلان قرار دارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، رومانیولی که محصول آکادمی فوتبال رم است، فصل گذشته را بصورت قرضی برای سامپدوریا بازی کرد. او زیر نظر میهایلوویج، ۲۸ بازی برای آبی های بندر جنووا انجام داد و چشم ها را به خود خیره کرد.
پس از اینکه میهایلوویچ هدایت میلان را پذیرفت، از مدیران باشگاه درخواست کرد تا زمینه برای جذب رومانیولی را فراهم کنند و حالا قرار است طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، این مدافع فردا در تست های پزشکی باشگاه میلان حاضر شده و سپس قراردادش را به امضا برساند.

رومانیولی در گفتگو با وبسایت میلان گفت:” واقعا هیجان زده ام. میلان بزرگترین و موفق ترین باشگاه دنیاست و این وظیفه من را سنگین تر می کند. باید عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم. همه مرا با نستا مقایسه می کنند. از این مساله احساس غرور می کنم اما می دانم که برای رسیدن به حد واندازه های نستا، باید مسیری طولانی را طی کرده و بسیار تلاش کنم.

میهایلوویچ به من گفته بود که اگر شانسش را داشته باشد، برای خرید من اقدام خواهد کرد و مرا به میلان خواهد آورد.می خواهم به میلان کمک کنم تا به روزهای خوبش بازگردد و سعی خواهم کرد بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام دهم.”

 

منبع:ورزش۳