کامیابی نیا: هواداران پرسپولیس صبور باشند

هافبک جوان پرسپولیس از هواداران تیمش تقاضا کرد که کمی صبر داشته باشند تا در آینده ای نزدیک چهره واقعی پرسپولیس را ببینند.     به گزارش “مازنداسپرت“، کمال الدین کامیابی نیا در مورد شرایط پرسپولیس در دو هفته ای که گذشت گفت: شرایط ما در این دو هفته بد نبوده ما خوب بازی کردیم […]

هافبک جوان پرسپولیس از هواداران تیمش تقاضا کرد که کمی صبر داشته باشند تا در آینده ای نزدیک چهره واقعی پرسپولیس را ببینند.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کمال الدین کامیابی نیا در مورد شرایط پرسپولیس در دو هفته ای که گذشت گفت: شرایط ما در این دو هفته بد نبوده ما خوب بازی کردیم ولی متاسفانه از لحاظ امتیازی کم آوردم. مطمئنا باشید می توانیم جبران کنیم و اتفاق خاصی نیفتاده است. با بازیکنان جوان و با تجربه ای که داریم امسال می توانیم خوب نتیجه بگیریم. در این دو هفته هم اتفاقات فوتبال مانع نتیجه گیری پرسپولیس شد.

او در مورد دیدار پیش رو با سپاهان ادامه داد: درست است که سپاهان تیم خوبی است ولی شرایط تیمی ما نیز خوب است و تمرینات بسیار خوبی را در این مدت انجام داده ایم. بازی دوستانه بامس کرمان نیز خیلی برایمان خوب بود چون پیش از فصل آنچنان بازی دوستانه نداشتیم.

این بازیکن نظرش را در مورد رفتن به اصفهان با اتوبوس اینگونه بیان کرد: فردا صبح قرار است با اتوبوس راهی اصفهان شویم چون ساعت پروازها مناسب نبود و آقای برانکو گفت بچه ها نمی توانند خوب استراحت کنند. به هر حال ۵، ۶ ساعت تا اصفهان بیشتر راه نیست. اینکه با هواپیما به اصفهان برویم یا با اتوبوس مهم نیست، مهم این است که دست پر برگردیم.

کامیابی نیا که از هواداران پرسپولیس تقاضا می کند صبور باشند در این باره می گوید: خواهش من از هواداران این است که صبور باشند. پرسپولیس تیم بزرگی است و در ادامه پرقدرت ظاهر خواهیم شد. خدا شاهد است در این دو هفته نیز با تمام قوا کار کردیم اما بدشانسی آوردیم. بازیکنان خوب و باتجربه و جوان پرسپولیس می توانند به این تیم کمک کنند تا پرسپولیس یک تیم ایده آل شود. به هر حال من فکر می کنم برانکو یک مربی بزرگ است و حواشی را خیلی خوب جمع و جور می کند. باور کنید پرسپولیس دچار بحران نشده و فقط امتیاز کم آورده ایم که آن هم جبران می شود.

کامیابی نیا در پایان در پاسخ به این سوال که به نظرش رقیبان پرسپولیس در این مقطع از فصل مشخص شده اند یا خیر افزود: به نظرم همه چیز از هفته دهم مشخص می شود و جدول کاملا به ۳ قسمت تقسیم می شود. تیم هایی که مدعی هستند، تیم هایی که میانه جدول هستند و تیم های کاندیدای سقوط. ما یک تیم خوب و بی حاشیه داریم اگر هواداران صبور باشند به آنها قول می دهیم بهترین نتایج را بگیریم.

منبع:ورزش۳