داماش کاملا بومی آماده لیگ یک

پس از انتقال داماش به شرکت آهن و فولاد لوشان، این تیم در مدت زمان کوتاهی یک تیم بومی را شکل دادند.   به گزارش “مازنداسپرت” مدیر عامل جدید باشگاه داماش گیلان در خصوص وضعیت این باشگاه گفت: بعد از انتقال باشگاه به شرکت آهن و فولاد لوشان ما زمانی بسیار محدودی را داشتیم تا […]

پس از انتقال داماش به شرکت آهن و فولاد لوشان، این تیم در مدت زمان کوتاهی یک تیم بومی را شکل دادند.

 

به گزارش “مازنداسپرت” مدیر عامل جدید باشگاه داماش گیلان در خصوص وضعیت این باشگاه گفت: بعد از انتقال باشگاه به شرکت آهن و فولاد لوشان ما زمانی بسیار محدودی را داشتیم تا بتوانیم تیم را تجهیز کنیم اما در این زمان محدود توانستیم بازیکنان بومی خوبی را جمع کنیم تا بتوانیم بار دیگر سودای بازگشت به لیگ برتر را داشته باشیم.

وی در خصوص انتخاب سر مربی تیم داماش گیلان گفت: با مربیان صاحب سبک و پر تجربه صحبت هایی را انجام داده ایم اما هنوز مذاکرات ادامه دارد و از دوستان برنامه هایشان را برای هدایت تیم خواسته ایم تا انشالله بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. باید این نکته را متذکر شوم که هنوز با هیچ یک از گزینه های مورد بحث به توافق نرسیده ایم و پس از بحث با چند گزینه در حال بررسی شرایط هستیم.

وی همچنین افزود: ما در تلاش هستیم تا مجموعه باشگاه را از تهران به استان گیلان بیاوریم و سعی داریم تا با استفاده از بسترهایی که در استان وجود دارد تیم را یک مجموعه کاملا بومی را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص حامیان مالی باشگاه ه افزود: شرکت آهن و فولاد به همراه ۱۳ شرکت گیلانی دیگر تمام توانایی خود را برای سرمایه گذاری در فوتبال گیلان به کار برده اند تا تیم داماش بار دیگر بتواند موفق شود.

 

منبع:ورزش۳