قدرت نمایی مازنی ها در هفته اول لیگ برتر والیبال نشسته کشور/برتری بهزیستی مازندران برابرحریف آبادانی + سایر نتایج

تیم‌ بهزیستی مازندران با حضور ستاره های ملی پوش خودش در اولین دیدار از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته به برتری دست پیدا کرد.   به گزارش مازنداسپرت؛رقابت‌های هفته اول لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری سه و پیروزی تیم‌های گسترش فولاد تبریز، بهزیستی مازندران و ذوب آهن اصفهان دیدار پیگیری شد. در اراک […]

02055505تیم‌ بهزیستی مازندران با حضور ستاره های ملی پوش خودش در اولین دیدار از رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته به برتری دست پیدا کرد.

 

به گزارش مازنداسپرت؛رقابت‌های هفته اول لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری سه و پیروزی تیم‌های گسترش فولاد تبریز، بهزیستی مازندران و ذوب آهن اصفهان دیدار پیگیری شد.

در اراک گسترش فولاد تبریز با  نتیجه ۳ بر یک شهرداری این شهر را شکست داد. در بابلسر بهزیستی مازندران ۳ بر صفر از سد پالایش نفت آبادان گذشت و در شیراز نیز نتیجه دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هیات جانبازان شیراز با نتیجه ۳ بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه یافت.

تیم بهزیستی مازندران که بعد از سال ها با حفظ بازیکنان بومی و جذب چند ستاره شهرستانی،پر مهره ترین تیم تاریخ والیبال نشسته مازندران را تشکیل داده است،در اولین دیدار فصل  تیم پالایش نفت آبادان را شکست داد تا قدرت خود را به رخ همگان بکشد.

مازندرانی های پرستاره در سه ست متوالی با نتایج ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۲حریف آبادانی را شکست دادند

سید سعید ابراهیمی،مرتضی مهرزاد،رمضان صالحی،مجید لشکری،آرش خرمالی،احمد ایری و مسعود خوجه از سرشناس ترین بازیکنان تیم بهزیستی مازندران را تشکیل می دهند که با هدایت جلیل ایمری و محمد عرب به مصاف حریفان می روند. رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته سال ۹۵ با حضور تیم های هیئت فارس، ذوب آهن اصفهان، بهزیستی مازندران، پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک، گسترش فولاد تبریز و روان کارهای گلستان از امروز شروع شد.

ادامه دیدارهای لیگ برتر والیبال نشسته پس از رقابت‌های قهرمانی کشور دنبال خواهد شد.