حضور اعضای هیات کشتی بهشهر در شورای شهر برای پیدا کردن راهکارهای مناسب جهت انجام مسابقات ورزشی

اعضای هیات کشتی بهشهر همانند چند سال اخیر امروز چهارشنبه به شورای شهر رفتند و با اعضای شورای شهر برای پیدا کردن راهکاری مناسب برگزاری هر چه مطلوب و شایسته تنها مسابقه ورزشی بین المللی برگزار شده در مازندران گفت و گو کردند . به گزارش مازنداسپرت؛در این جلسه رییس شورای شهر گفت : توجه […]

8اعضای هیات کشتی بهشهر همانند چند سال اخیر امروز چهارشنبه به شورای شهر رفتند و با اعضای شورای شهر برای پیدا کردن راهکاری مناسب برگزاری هر چه مطلوب و شایسته تنها مسابقه ورزشی بین المللی برگزار شده در مازندران گفت و گو کردند .

به گزارش مازنداسپرت؛در این جلسه رییس شورای شهر گفت : توجه ویژه رسانه ها و پخش زنده تلویزیونی این مسابقات در مدت ۲ روز ، بهترین فرصت برای معرفی ویژگی ها و استعدادهای بهشهر مانند ظرفیت های گردشگری است .
علی محمد عارفی اظهار کرد : یکی از ویژگی های برگزاری مسابقات ورزشی ، تغییر دیدگاه جوانان برای حضور مستمر و و مداوم در ورزش است .
وی بیان کرد : ورزش همواره فرصتی مناسب برای شناساندن هر چه بهتر مناطق و شهرها است که امیدواریم بتوانیم در کنار توجه به برگزاری مطلوب این رقابت ورزشی، بخش های دیگر شهر را نیز از حضور گسترده کشتی گیران داخلی و خارجی منتفع کنیم .
یکی دیگر از اعضای شورای شهر بهشهر هم گفت : مدال آوری های پیاپی کشتی یگران بهشهری در مسابقات معتبر داخلی و خارجی ، بیانگر دوام این رشد و موفقیت است و در این مسیر ، شورای شهر از هیچ حمایتی برای کمک به کشتی دریغ نخواهد کرد .
علیرضا کوچکی اظهار کرد : مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد به دلیل بازتاب فراوان و حتی بین المللی آن ، یکی از بهترین فرصت ها برای نشان دادن ویژگی ها و استعدادهای بهشهر است که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از آن استفاده کنیم .
وی افزود : این مسابقات یکی از بهترین فرصت های برای معرفی بهتر بهشهر در کشور است که باید با همت مسوولان شهرستانی ، همه امکانات و شرایط لازم برای برگزاری با کیفیت آن فراهم شود .
اسفندیار اسدی عضو دیگر این شورا هم بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از هیات کشتی تاکید کرد و گفت : موفقیت های کسب شده سال های اخیر هیات کشتی نشان می دهد ، ظرفیت مناسب برای افزایش افتخارات و مدال آوری توسط کشتی گیران بهشهری در مسابقات معتبر برون مرزی وجود دارد .
وی بیان کرد : ورزشکاران بهشهری در گذشته نشان دادند اگر مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند می توانند سکوی قهرمانی رشته های ورزشی را در مسابقات معتبر فتح کنند.
شهردار بهشهر هم در این جلسه گفت : شهرداری همانند سال های اخیر ، خود را ملزم به حمایت مالی از این رقابت ها می کند اما باید شیوه دریافت بودجه و اعتبار برای این مسابقات بین المللی تغییر کند .
حمید آزموده افزود : یکی از راه های دریافت بودجه بدون دوندگی های مرسوم ، قرار گرفتن این مسابقات در تقویم ثابت شهرستانی و تعیین بودجه سالانه مشخص برای ادارات و نهادهای شهرستان است .
رییس و اعضای هیات کشتی بهشهر در پایان این جلسه از حمایت قاطع اعضای شورای شهر از ورزش کشتی و کمک به تامین بخشی از هزینه های این رقابت ها تقدیر کردند
چهاردهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه در بهشهر برگزار می شود.

 

photo 2016 11 23 17 42 23

photo 2016 11 23 17 42 29

photo 2016 11 23 17 42 32

photo 2016 11 23 17 42 34

photo 2016 11 23 17 42 36