وییرا: ستاره‌های کنونی به فکر حفظ قیافه هستند تا زدن تکل‌های سخت!

بازیکن بزرگ فوتبال اسبق فرانسه و آرسنال معتقد است در لیگ برتر انگلیس برخی بازیکنان به جای پرداختن به بازی، به داشتن قیافه‌ای بهتر اهمیت می‌دهند. به گزارش مازند اسپرت؛پاتریک وییرا تصور می‌کند بازیکنانی که در لیگ جزیره توپ می‌زنند، بیش از حد نگران چهره خویش هستند. وی که اکنون در تیم نیو‌یورک سیتی آمریکا […]

خبرگزاری فارس: وییرا: ستاره‌های کنونی به فکر حفظ قیافه هستند تا زدن تکل‌های سخت!

بازیکن بزرگ فوتبال اسبق فرانسه و آرسنال معتقد است در لیگ برتر انگلیس برخی بازیکنان به جای پرداختن به بازی، به داشتن قیافه‌ای بهتر اهمیت می‌دهند.

به گزارش مازند اسپرت؛پاتریک وییرا تصور می‌کند بازیکنانی که در لیگ جزیره توپ می‌زنند، بیش از حد نگران چهره خویش هستند.

وی که اکنون در تیم نیو‌یورک سیتی آمریکا مشغول همکاری است، به دقت بازی‌های لیگ برتر را دنبال می‌کند. او که خود روزگاری به زدن بهترین تکل‌های سخت به عنوان هافبک دفاعی معروف بود، در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میل، در مورد یکسری کمبود‌های فنی ستاره‌های کنونی، حرف زده است.

به عنوان مثال در پاسخ به این سئوال که چرا در این لیگ ممتاز، کمبود هافبک‌های فیزیکی دیده می‌شود، پاسخ داد:شاید بازیکنان امروزی می‌خواهند قیافه زیباتری نسبت به گذشته داشته باشند. واقعا حس تاسف به من دست می‌دهد وقتی فیلم بازی‌ها را می‌بینم که چطور یکسری بازیکن فقط به فکر خودشان هستند و از فوتبال جدی پرهیز می‌کنند.

وی ادامه داد:هنوز هم بازیکنان خوبی را می‌بینم. شاید حتی بهتر از زمانی ما بودیم. اما آنها خیلی به فکر چهره خویش هستند.

وییرا در سال ۲۰۱۱ بازنشسته شد و اکنون به عنوان مربی در نیویورک فعالیت می‌کند./فارس