بلیند: می‌توانم در پست دفاع وسط بازی کنم

دیلی بلیند، هافبک-مدافع منچستریونایتد عنوان کرد که او می‌تواند در پست دفاع وسط هم بازی کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، بلیند ۲۵ ساله در دیدار مقابل تاتنهام، در کنار اسمالینگ زوج خط دفاعی منچستریونایتد را تشکیل داده بود. او که بیشتر در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رفت، عنوان کرد که قادر به بازی کردن […]

دیلی بلیند، هافبک-مدافع منچستریونایتد عنوان کرد که او می‌تواند در پست دفاع وسط هم بازی کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، بلیند ۲۵ ساله در دیدار مقابل تاتنهام، در کنار اسمالینگ زوج خط دفاعی منچستریونایتد را تشکیل داده بود. او که بیشتر در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رفت، عنوان کرد که قادر به بازی کردن در پست دفاع وسط هست.

او گفت:” بارها گفته ام که تنها می‌خواهم بازی کنم. اگر ببینید که هر بازیکنی چه چیزی به تیم اضافه می‌کند، طبیعی است که شاهد رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هم باشیم. به من فرصت داده شد و من تمام تلاشم را کردم. مردم می‌گویند که قد بلندی ندارم یا قدرت بدنی ام مناسب نیست ولی به نظرم هوش خوبی برای حضور در خط دفاعی دارم.”

بلیند ادامه داد:” اگر به حریفانمان توجه کرده باشید، (برای مثال هری کین) بازیکن خیلی خوبی است، تمام هد ها را می‌زند، نبردهای یک به یک را با قدرت بدنی پیش می‌برد و بازیکن کاملی است. فکر می‌کنم ما در خط دفاعی عالی کار کردیم. من، کریس، لوک شاو و متیو دارمیان. خیلی خوشحالیم که کلین شیت ثبت شد.”

 

منبع:ورزش۳