دیده‌بان ورزشی‌نویسان و پیشکسوتان استقلال به یاد پورحیدری به میدان می‌روند

دیده‌بان ورزشی‌نویسان و پیشکسوتان استقلال به یاد پیشکسوت مرحوم استقلال به میدان می‌روند. به گزارش مازند اسپرت؛ وقتی صحبت از منصورخان پورحیدری به میان می آید همگان یاد یک عمر وفاداری، عشق و دلسوزی می افتند؛ وفاداری به پیراهن آبی، عشق به استقلال و دلسوزی برای فوتبال. منصورخان امروز غریبانه از جمع خانواده فوتبال برای همیشه […]

خبرگزاری فارس: دیده‌بان ورزشی‌نویسان و پیشکسوتان استقلال به یاد پورحیدری به میدان می‌روند

دیده‌بان ورزشی‌نویسان و پیشکسوتان استقلال به یاد پیشکسوت مرحوم استقلال به میدان می‌روند.

به گزارش مازند اسپرت؛ وقتی صحبت از منصورخان پورحیدری به میان می آید همگان یاد یک عمر وفاداری، عشق و دلسوزی می افتند؛ وفاداری به پیراهن آبی، عشق به استقلال و دلسوزی برای فوتبال.

منصورخان امروز غریبانه از جمع خانواده فوتبال برای همیشه به سوی آسمان‌ها پرکشیده و جای خالی او امروز بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می آید.

پورحیدری امروز دیگر در بین ما نیست اما وظیفه زنده نگه داشتن نام و یادش بر گردن هر فوتبالدوستی قرار دارد تا قصه وفاداری و دلباختگی برای نسل امروز هیچ‌گاه از خاطرات فراموش نشود.

بر همین اساس و طی مذاکرات صورت گرفته در چندین نشست سرانجام مقرر شد تا طی روزهای آینده تیم های فوتبال دیده بان ورزشی نویسان و پیشکسوتان استقلال در دیداری نمادین به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره منصور پورحیدری و تجلیل از یک عمر وفاداری مرد بزرگ فوتبال ایران به مصاف یکدیگر بروند.

در همین راستا محمدرضا میرحسینی سرمربی تیم دیده‌بان ورزشی نویسان پس از انجام صحبت های لازم با مسئولان تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال برای برگزاری این دیدار نمادین به یاد پورحیدری طی روزهای آینده (دهه دوم آذرماه) به توافق رسیده و به زودی زمان و مکان دقیق این مسابقه از طریق کانال رسمی تیم فوتبال دیده‌بان ورزشی نویسان اعلام خواهد شد.

این دیدار در حضور خانواده مرحوم پورحیدری، پیشکسوتان فوتبال کشور، مسئولان فدراسیون فوتبال و بزرگان هنر و ورزش کشور برگزار خواهد شد.

دیده‌بان ورزشی نویسان تیمی منتخب از خبرنگاران و عکاسان ورزشی است که به منظور تجلیل از پیشکسوتان و حضور در میادین خیرخواهانه تشکیل شده است./فارس