لو:هدف آلمان مقابل سان‌‌مارینو زدن گل‌های زیاد بود

سرمربی «مانشافت» معتقد است برابر سن‌مارینو هدف گلزنی‌های زیاد بود که شاگردانش به آن رسیدند. به گزارش مازند اسپرت؛ شب گذشته تیم ملی فوتبال آلمان در جدال با سان‌مارینو در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به برتری ۸ بر صفر رسید. یواخیم لو بعد از بازی اظهارداشت:بدیهی است  این مصاف نمی‌تواند سنگ عیاری کامل برای […]

خبرگزاری فارس: لو:هدف آلمان مقابل سان‌‌مارینو زدن گل‌های زیاد بود

سرمربی «مانشافت» معتقد است برابر سن‌مارینو هدف گلزنی‌های زیاد بود که شاگردانش به آن رسیدند.

به گزارش مازند اسپرت؛ شب گذشته تیم ملی فوتبال آلمان در جدال با سان‌مارینو در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به برتری ۸ بر صفر رسید.

یواخیم لو بعد از بازی اظهارداشت:بدیهی است  این مصاف نمی‌تواند سنگ عیاری کامل برای تیم ملی باشد و نباید آن را بیش از حد بزرگ تلقی کرد. می‌توان گفت که در این مصاف، تیم ملی کوشید گل‌های بزند و به این هدف هم رسید.

وی که ۲ سال قبل ژرمن‌ها را به مقام قهرمانی جهان رساند، افزود: وقتی در بازی شما دوندگی خوبی دارید و دائم در حرکت هستید، طبیعی است که گل‌های هم زده می‌شود.

یوگی در مورد گلزنی سرژه گنابری نیز عنوان کرد: او در تمرینات مشخص کرد که بسیار خطرناک است و خوب می‌تواند توپ‌ها را به گل تبدیل کند. ضمن آنکه می‌خواستیم تیم از ابتدا بدرخشد که به این خواسته نیز دست پیداکردیم./فارس