در ارزيابي عملكرد هيئت هاي تنيس استان ها؛تنیس مازندران در میان سه استان برتر/لطفیان و یارانش موفق شدند

هيئت تنيس مازندران در ارزيابي عملكرد هيئت هاي تنيس استان ها در سال ٩٤ با كسب ٦٨٣ امتياز موفق به كسب رتبه سوم در بين ٣١ استان گرديد.   به گزارش مازند اسپرت؛سومی سال ۹۴ برای تنیس مازندران تثبیت شد. دکتر لطفیان و تیمش توانستند یک رتبه صعود را به نسبت سال ۹۳ ممکن کنند […]

tenisهيئت تنيس مازندران در ارزيابي عملكرد هيئت هاي تنيس استان ها در سال ٩٤ با كسب ٦٨٣ امتياز موفق به كسب رتبه سوم در بين ٣١ استان گرديد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛سومی سال ۹۴ برای تنیس مازندران تثبیت شد. دکتر لطفیان و تیمش توانستند یک رتبه صعود را به نسبت سال ۹۳ ممکن کنند تا در رشته ای که سال ها میان برترین ها نبود، تعیین کننده شویم.

فدراسیون تنیس در نامه ای اعلام کرده که مازندران سومین استان برتر کشور است و حائز رتبه ای شده که اگر اینچنین رسمی نبود، گمانش نمی رفت.

تعدد مسابقات داخلی، حضور در لیگ های کشور و نتایج مناسب در هر سطح مسابقه ای که شرکت داشته ایم، این جایگاه را برایمان رقم زد.

دکتر لطفیان رئیس هیات تنیس مازندران و مجموعه اش و شهرهای پرتکاپویش نظیر آمل، بابل و ساری در کسب این نتیجه خوشحال کننده موثر بوده اند که امیدواریم با تداوم بیشتر به سکونشینی اول منتج شود.

 

 

photo 2016 11 08 23 45 50

IMG 3794 637x330