ونگر: آرسنال نباید به یک مهاجم متکی باشد

تیری هانری چند روز پیش گفته بود که اگر آرسنال کریم بنزما را به خدمت بگیرد، قهرمان لیگ برتر شده و حتی می تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز باشد.     به گزارش “مازنداسپرت“، کریم بنزما اصلی ترین گزینه آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برای تقویت خط حمله آرسنال است؛ هرچند که رئالی ها […]

تیری هانری چند روز پیش گفته بود که اگر آرسنال کریم بنزما را به خدمت بگیرد، قهرمان لیگ برتر شده و حتی می تواند مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز باشد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کریم بنزما اصلی ترین گزینه آرسن ونگر، سرمربی آرسنال برای تقویت خط حمله آرسنال است؛ هرچند که رئالی ها او را بازیکنی غیر قابل فروش اعلام کرده اند.
آرسن ونگر در نشست خبری خود در واکنش به اظهارنظر تیری هانری در مورد بنزما گفت:” من به دانش فنی تیری هانری احترام می گذارم اما فوتبال، ریاضیات نیست. ما باید روی هماهنگی کلی تیم بیشتر کار کنیم نه اینکه منتظر یک مهاجم بمانیم تا بیاید و همه گل های ما را بزند.
فکر می کنم ژیرو اگر مصدوم نشود، می تواند حداقل ۲۰ گل برای ما بزند یا تئو والکات هم به همینگونه. به اعتقاد من چمبرلین هم می تواند در طول فصل حداقل ۱۰ گل به ثمر برساند. از سوی دیگر ما الکسیس سانچس را در تیممان داریم یا حتی اوزیل که اگر روی فرم باشد، می تواند به عنوان بازیکنی که پشت سر مهاجمان بازی می کند، گل های زیادی بزند.”
منبع:ورزش۳