اولین تماس مسئولان شیمیدر با من بعد از بازی با تبریز بود!هاشمی: دوست نداشتم اولین بازی‌ام در این فصل مقابل دانشگاه آزاد باشد

  سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: دوست نداشتم در اولین تجربه‌ام در این فصل مقابل دانشگاه آزاد قرار بگیرم.   به گزارش مازنداسپرت ؛مصطفی هاشمی درباره حضورش در شیمیدر اظهار داشت: همه اتفاقاتی که برای رفتن من به شیمیدر رخ داد در یک روز بود. شب بعد از بازی با شهرداری تبریز مسئولان شیمیدر با من تماس گرفتند […]

 

خبرگزاری فارس: هاشمی: دوست نداشتم اولین بازی‌ام در این فصل مقابل دانشگاه آزاد باشد

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: دوست نداشتم در اولین تجربه‌ام در این فصل مقابل دانشگاه آزاد قرار بگیرم.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛مصطفی هاشمی درباره حضورش در شیمیدر اظهار داشت: همه اتفاقاتی که برای رفتن من به شیمیدر رخ داد در یک روز بود. شب بعد از بازی با شهرداری تبریز مسئولان شیمیدر با من تماس گرفتند و قرار گذاشتیم فردای آن روز مذاکره کنیم. نظر من این نبود که در این فصل مربیگری کنم. شاید برخی فکر کنند بازار گرمی می‌کنند اما چیزی که بین من و خدایم وجود دارد مهم است نه چیز دیگری. کار ما طوری است که اثبات کردن در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: من هم در مذاکره به مسئولان شیمیدر گفتم به عنوان دوست آمدم و هر کمکی از دستم بربیاید، می‌کنم اما همانطور که گفتم تمام اتفاقات در آن یک روز بود اما همیشه حرف و حدیث زیاد است. در این بین هر چقدر هم توانمند باشید نمی‌توان یک شبه ساختار یک تیم را عوض کنید. خوشبختانه باشگاه هم حمایت همه جانبه می‌کند و ما هم باید برای رسیدن به هدف‌مان تحمل کنیم و به چیزی جز برد در زندگی‌ام فکر نمی‌کنم؛ حالا مقابل هر تیمی که می‌خواهد، باشد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد اینکه چند روز قبل از انتخاب شما هم صحبت‌هایی برای حضورتان در این تیم می‌شد و نمی‌توان باور کرد که همه اتفاقات در یک شب رقم خورده باشد، گفت: اگر نمی‌توانید قبول کنید شغل‌تان را عوض کنید! پیش از آن مسئولان شیمیدر هیچ تماسی با من نداشتند و فقط بعد از همان بازی بود. البته این مسئله وجود دارد که شاید یک رزومه کوچکی دارم و زمانی که بیرون هستم نظر برخی مدیران روی من باشد. 

هاشمی  در مورد دیدار با تیم سابق خود یعنی دانشگاه آزاد در نخستین حضورش به عنوان سرمربی شیمیدر گفت: دوست نداشتم در اولین حضورم در این فصل مقابل دانشگاه آزاد بازی کنم اما چاره‌ای نیست و از شانس بد ما است. دانشگاه آزاد بعد از پتروشیمی که اختلاف چشمگیری دارد، شهرداری اراک و آبادان چهارمین شانس عنوان قهرمانی است و جزو ۴ تیم خوب لیگ است. کوهیان هم از مربیان سرشناس بسکتبال بوده و شنیده‌ام ۲ خارجی خوب هم دارند. از سوی دیگر از شرایط میزبانی هم استفاده می‌کنند.

هاشمی در مورد اینکه برای دیدار با تیم سابق‌تان و بازگشت به حکیمیه چه حسی دارید، گفت: من آن مجموعه را خیلی دوست دارم. حالا هم به عنوان یک رقیب وقتی مقابل‌شان می‌خواهم قرار بگیرم، سخت است که دوستان سابق خودم را در سالن ببینم.

وی با اشاره به اینکه فصل گذشته هم دانشگاه آزاد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود، عنوان کرد: همیشه همه چیز بر وفق مراد آدم‌ها نیست اما مواضع و اعتقادات من همانی است که تاکنون بوده است و ربطی هم به داشتن و یا نداشتن تیم نیست. چاره‌ای نیست. این هم از شانس بد ما بود.

وی در پایان عنوان کرد: در این فصل هم خوشحالم کوهیان به عنوان سرمربی دانشگاه آزاد انتخاب شده است. به نظر من مربیانی مانند سعید فتحی، شاهین‌طبع، حاتمی، ارمغانی و کوهیان نباید بیرون باشند و هر کسی که مسئول فدراسیون است باید این موضوع را در نظر بگیرد چون آنها به پیشرفت بسکتبال کمک می‌کنند./فارس