مورینیو: توماس مولر راهی انگلیس نمی‌شود

سرمربی پرتغالی چلسی با اذعان به اینکه بایرن مونیخ یکی از سه باشگاه برتر جهان است، به تمجید از این باشگاه آلمانی و بطور ویژه توماس مولر پداخت.   به گزارش “مازنداسپرت“، اگر چه باشگاه چلسی به علت حمایت‌های ابراهیموویچ و از طریق حق پخش تلویزیونی درآمد بالایی دارد و به این ترتیب ژوزه مورینیو […]

سرمربی پرتغالی چلسی با اذعان به اینکه بایرن مونیخ یکی از سه باشگاه برتر جهان است، به تمجید از این باشگاه آلمانی و بطور ویژه توماس مولر پداخت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، اگر چه باشگاه چلسی به علت حمایت‌های ابراهیموویچ و از طریق حق پخش تلویزیونی درآمد بالایی دارد و به این ترتیب ژوزه مورینیو می‌تواند هر بازیکنی را که اراده کند به تیمش بیاورد، اما خود این مربی چنین عقیده‌ای ندارد.
او در حاشیه یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:” به نظر من تنها سه باشگاه در دنیا هستند که می‌توانند ادعا کنند به فروش بازیکنانشان هیچ نیازی ندارند: رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ. این سه باشگاه تاریخچه پرافتخاری هم دارند و از نظر اقتصادی علاوه بر پردرامد بودن، دارای ثبات هستند. به نظر من آنها تنها در صورتی بازیکنانشان را می‌فروشند که دلشان اینطور بخواهد! وگرنه نیاز مالی ندارند.
 بنابراین اگر دیدیم بازیکنی از این سه باشگاه جدا می‌شود، معنی‌اش آن است که باشگاه مایل به حفظ او نبوده است. مثلا اگر بایرن نمی‌خواست شواین‌اشتایگر را از دست بدهد، جلوی رفتنش را می‌گرفت. توماس مولر هم همینطور؛ قطعا تیم‌های جزیره دوست دارند بتوانند این بازیکن ۲۵ ساله را جذب کنند، اما فکر نمی‌کنم بایرن او را تقدیم ما انگلیسی‌ها کند.”

 

منبع:ورزش۳