عنایتی: نباید به باخت عادت کنیم

  کاپیتان سیاه جامگان از داوری تیمش برابر استقلال اهواز کمی گله دارد.       رضا عنایتی در این باره به “مازنداسپرت” گفت: من برای همه داوران احترام زیادی قائلم و نمی‌ خواهم به کسی بی احترامی کنم اما نمی‌ دانم چرا بعضی ها فکر می‌ کنند چون سیاه جامگان تازه به لیگ‌برتر آمده […]

 

کاپیتان سیاه جامگان از داوری تیمش برابر استقلال اهواز کمی گله دارد.

 

 

 

رضا عنایتی در این باره به “مازنداسپرت” گفت: من برای همه داوران احترام زیادی قائلم و نمی‌ خواهم به کسی بی احترامی کنم اما نمی‌ دانم چرا بعضی ها فکر می‌ کنند چون سیاه جامگان تازه به لیگ‌برتر آمده باید داوران جوان در بازی هایمان قضاوت کنند. به هر حال ما هم تیمی هستیم که به جمع کردن امتیاز نیاز داریم و امیدوارم کمیته داوران در بازی های بعدی داوران باتجربه ای برای ما بگذارند.

او در مورد شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال اهواز گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم و فکر می‌ کنم کمی بدشانسی آوردیم که شکست خوردیم. اما شرایط اینطور نمی‌ ماند و عروسی به کوچه ما هم می‌ آید. به هر حال نمی‌ شود در همه بازی ها بدشانسی بیاوریم و نتوانیم نتیجه بگیریم.

کاپیتان سیاه جامگان ادامه داد: باید خیلی حواسمان را جمع کنیم که تیممان به باخت عادت نکند. به هر حال تیم ما بازی های خوبی انجام می‌ دهد اما نباید با شکست بازی هایمان را تمام کنیم.

عنایتی هدف اول تیمش را ماندن در لیگ‌برتر می‌ داند: تیمی که تازه به لیگ‌برتر می‌ آید، هدف مدیران و کادرفنی اش این است که ابتدا تیم را در لیگ تثبیت کنند و بعد اگر شد به رتبه های بالای جدول فکر کنند. ما هم اولین هدفمان این است که سقوط نکنیم و بعد به رتبه های بالای جدول هم فکر می‌ کنیم.

او افزود: البته با توجه به کادرفنی و بازیکنان باتجربه ای که داریم مطمئن هستم کار سیاه جامگان به سقوط و اینطور مسائل نخواهد کشید و ما در بازی های بعدی این نتایج را جبران می‌ کنیم.

کاپیتان سیاه جامگان در مورد شوتی که از وسط زمین زد هم گفت: این دیگر اوج بدشانسی است، شوتی که من از وسط زمین زدم باید گل می‌ شد اما دروازه‌بان استقلال اهواز به زیبایی توپ را بیرون کشید. به هر حال این هم جزو فوتبال است و باید تلاش کنیم که در بازی های بعدی به این راحتی موقعیت از دست ندهیم.

عنایتی در پایان در مورد پیروزی استقلال برابر ملوان هم گفت: من بازی را ندیدم اما شنیده ام که استقلال خیلی زیبا فوتبال بازی کرده است. از این موضوع بسیار خوشحالم و امیدوارم این فصل هواداران استقلال خوشحال بشوند.

 

منبع:ورزش۳