سرمربی برکنار شده یونان: با این امکانات کم نمی‌توان اهداف را پیش برد

سرمربی برکنار شده تیم ملی فوتبال یونان در گفت‌وگویی اظهار داشت که کسی نمی‌تواند با امکانات کمی که در اختیارش است، دست به کاری بزند.   به گزارش مازنداسپرت فدراسیون فوتبال یونان روز گذشته سرجیو مارکاریان، سرمربی تیم ملی این کشور را به طور رسمی برکنار کرد. این سرمربی که ۷۰ سال دارد، پس از […]

سرمربی برکنار شده تیم ملی فوتبال یونان در گفت‌وگویی اظهار داشت که کسی نمی‌تواند با امکانات کمی که در اختیارش است، دست به کاری بزند.

 

به گزارش مازنداسپرت فدراسیون فوتبال یونان روز گذشته سرجیو مارکاریان، سرمربی تیم ملی این کشور را به طور رسمی برکنار کرد. این سرمربی که ۷۰ سال دارد، پس از این اتفاق در گفت‌وگویی به مشکلاتی که در زمان هدایت تیم ملی یونان با آن‌ها مواجه بود اشاره کرد. او در این رابطه گفت که امکانات مناسبی در اختیار نداشت که بخواهد کاری کند.

او همچنین افزود: یکی از مسائلی که با آن مواجه بودم، این بود که بازیکنان چند ماه یک بار حقوق مادی دریافت می‌کردند؛ از دیگر مسائل و سختی‌های مادی این‌که نمی‌توانستیم اردویی برای تیم ملی داشته باشیم که این البته به‌ شدت به ما آسیب وارد کرد.

مارکاریان همچنین تاکید کرد: در زمانی تیم ملی یونان در دست من قرار داشت،‌ که طرح ریاضت و سخت‌گیری‌های اقتصادی با قدرت در جریان بود و این هم برای ما سخت می‌آمد و هم هواداران تیم را کم‌صبر کرده بود؛ به این ترتیب گمان می‌کنم که می‌خواهند یک سرمربی جدید برای تیم ملی بیاورند تا به این ترتیب انتقادات عمومی را کم‌تر کنند، وگرنه که مشخص است که هیچ سرمربی‌ای نمی‌تواند با این امکانات کم کار کند.

 

منبع:فارس