رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر: سرانه ورزشی بابلسر به ازای هر نفر ۱۳۰ سانتی‌متر است

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه سرانه ورزشی این شهرستان به ازای هر نفر ۱۳۰ سانتی‌متر است، گفت: این در حالی است که سرانه ورزشی استان مازندران به ازای هر نفر ۵۰ سانتی‌متر است.   به گزارش مازنداسپرت، اسماعیل پهلوان در دیدار با امام جمعه بابلسر که به مناسبت هفته ورزش برگزار […]

pahlavanرئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه سرانه ورزشی این شهرستان به ازای هر نفر ۱۳۰ سانتی‌متر است، گفت: این در حالی است که سرانه ورزشی استان مازندران به ازای هر نفر ۵۰ سانتی‌متر است.

 

به گزارش مازنداسپرت، اسماعیل پهلوان در دیدار با امام جمعه بابلسر که به مناسبت هفته ورزش برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد اداره ورزش و جوانان رویکرد فرهنگی ورزشی است، اظهار کرد:  توجه به عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اهدافی است که این اداره به دنبال تحقق آن است.

وی با بیان اینکه هفته ورزش، هفته اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است، افزود: ورزش به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه شعار هفته ورزش در سال ۹۵ سلامت، افتخار و معنویت با ورزش است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان بتوانیم ورزش را با معنویت همراه سازیم.

این مسئول با بیان اینکه تمام تلاش ما در این اداره رفع مشکلات ورزشی جوانان است، سرانه ورزشی این شهرستان را ۱۳۰ سانتی‌متر به ازای هر فرد دانست و ادامه داد: این در حالی است که سرانه ورزشی مازندران به ازای هر نفر ۵۰ سانتی‌متر است.

پهلوان با تأکید به اینکه نیاز است ورزش به عنوان یک اصل مهم در سبد خانوار قرار گیرد، گفت: از جمعیت ۱۳۰ هزار نفری بابلسر تنها ۲۰ هزار نفر ورزش می‌کنند که این آمار به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و تمام تلاش ما حضور بیشتر شهروندان بابلسری در امر ورزش است.

وی فضاسازی فرهنگی ایام محرم در اداره ورزش، برگزاری مانور موتورسواران با همکاری هیأت موتورسواری، اتومبیل‌رانی و پلیس راهور، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اداره ورزش و جوانان در محل اداره ورزش و نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان را از جمله برنامه‌های این اداره در هفته ورزش دانست.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته ورزش، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با پیشکسوتان ورزش، برگزاری مراسم عزاداری در زورخانه با همکاری هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و حضور جامعه ورزش در نماز جمعه با حضور هیأت‌های ورزشی و قهرمانان را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته ورزش دانست.