برنامه های فرهنگی ورزشی گرامیداشت هفته تربیت بدنی در محمودآباد اعلام شد + پیام تبریک

مسعود یوسفی به تشریح برنامهها در هفته ” تربیت بدنی و ورزش” پرداخت و گفت: رویکرد اصلی در این هفته رویکرد فرهنگی و با رنگ و بوی فرهنگ عاشورایی است. به گزارش مازنداسپرت؛یوسفی سرپرست  ادراه ورزش و جوانان شهرستان در نشست هماهنگی برنامه ریزی برای هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: […]

02333مسعود یوسفی به تشریح برنامهها در هفته ” تربیت بدنی و ورزش” پرداخت و گفت: رویکرد اصلی در این هفته رویکرد فرهنگی و با رنگ و بوی فرهنگ عاشورایی است.

به گزارش مازنداسپرت؛یوسفی سرپرست  ادراه ورزش و جوانان شهرستان در نشست هماهنگی برنامه ریزی برای هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی همواره جزو اولویت های اصلی در شهرستان محمودآباد بوده و خواهد بود.
وی با بیان این که برنامههای ویژه گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با زنگ ورزش در مدسه  پسرانه امام خمینی (ره) شهرستان آغاز می شود، گفت: دیدار جامعه ورزشی با امام جمعه سرخ رود، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام غواص، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، جانبازان، ایثارگران  قهرمانان، ورزشکاران، برگزاری ورزش صبحگاهی در مدارس ودانشگاه ها، اهدای خون توسط کارکنان اداره و روسای هیأت های ورزشی و ورزشکاران، حضور جامعه ورزشی در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ،مراسم زیارت عاشورا برای ارائه عملکرد این اداره، از جمله مهم ترین برنامه های فرهنگی و ورزشی شهرستان محمودآباد در هفته تربیت بدنی و ورزش می باشد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان  محمودآبادخاطر نشان کرد:برگزاری کارگاههای آموزشی روانشناسی ورزشی و مهارتهای زندگی ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران و هیئت های ورزشی از برنامه های دیگراست که در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد.
مسعود یوسفی یادآور شد: مسابقات کشتی لوچو، کاراته، تکواندو قهرمانی استان، والیبال، هندبال، بسکتبال، فوتسال کارکنان ادارات ورزش و جوانان، کونگ فو، ووشو، رزمی، داژبال، هفت سنگ، والیبال  ودارت بانوان از جمله برنامه های ورزشی است که در دو سطح بانوان و آقایان، و به فراخور روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می شود.
یوسفی در پایانخاطر نشان کرد:هفتهتربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش را در بین آحاد مردم جامعه گسترش دهیم.البته امسال با توجه ماه محرم تغییر مختصری را در برنامهها خواهیم داشت. رویکرد اصلی ما در این هفته یک رویکرد فرهنگی – ورزشی و با رنگ و بوی فرهنگی – عاشورایی است.

پیام تبریک سرپرست اداره ورزش و جوانان  محمودآباد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مسعود یوسفی سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پیامی با تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش از تلاشهای بی شائبه تمام دست اندرکاران ورزش شهرستان قدردانی کرد.
بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است این هفته فرصت ارزش مندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی واجتماعی است.
فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم ورزشکاران ، جامعه ورزش شهرستان محمودآباد و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی را بر عهده دارند تبریک عرض می نمائیم بی شک ورزش شهرستان با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی مناسب و حمایت های لازم شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی خواهیم بود.
توفیق و سربلندی جامعه ورزشی شهرستان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

      روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد