بیانیه ارسالی پیشکسوت ورزشی بابل در حمایت از امام جمعه /عنان عملکرد را به دیگری بسپار لطفا !

مهدی غلام نیا یکی از ورزشی های شهرستان بابل که این روزها به عنوان نماینده جمعی از فوتبالی ها و ورزشی های این شهرستان در جمع منتقدین درجه یک رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان هستند ، بعد از صحبت های امام جمعه شهرستان بابل متنی را در اختیار پایگاه خبری مازند اسپرت قرار […]

022333مهدی غلام نیا یکی از ورزشی های شهرستان بابل که این روزها به عنوان نماینده جمعی از فوتبالی ها و ورزشی های این شهرستان در جمع منتقدین درجه یک رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان هستند ، بعد از صحبت های امام جمعه شهرستان بابل متنی را در اختیار پایگاه خبری مازند اسپرت قرار دادند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ این من به شرح ذیل می باشد :

پایت را همیشه جای پای معلم بگذار ، او راه را اشتباه نمی رود
” کسی که برای معلم خود بهترین شاگرد باشد روزی برای شاگرد خود بهترین معلم است “
جمله ی فوق را سالها پیش در محضر مبارک مرحوم حاج شیخ هادی روحانی نماینده ولایت فقیه در استان مازندران و امام جمعه سابق این شهرستان در حالی شنیدم که در حیاط مدرسه شهید هاشمی نژاد برای ما دانش آموزان سخنرانی می کرد آنقدر سخنانش زیبا و دلنشین بود که هنوز برخی از جملات ایشان را در خاطر دارم و از جمله ی آن مطلب فوق می باشد .
باید به ضرس قاطع بگویم بر من و تمامی ملت شهیدپرور این شهرستان مبرهن است هم معلم راه را اشتباه نرفته و هم شاگرد بهترین بوده است ، شاگردی که اکنون بهترین معلم شهرستان بزرگی چون بابل می باشد .
آیت اله حسن روحانی امام جمعه صدیق و محبوب این شهرستان فقط فرزند آن معلم بزرگ تاریخ دینی استان نبوده است بلکه شاگردی بود فرا بهترین که سالها معلم دین ، اخلاق ، صبر ، صداقت ، محبت ، امانت ، نظم ، زندگی ، اجتماع و … به بهترین نحو ممکن است . او کسی است که عاشقان بسیار زیادی دارد و از محبوب ترینهای افراد جامعه بشمار می رود که سخنان شیوا و شیرینش خاصا در بُعد دینی و چه در مسائل سیاسی در روزهای جمعه و نماز مقدس جمعه بسیار شنیدنی و عملیاتی است .  
آیت اله حسن روحانی اسوه صبر و صبوری است و آموزشش در این وادی تمام ناشدنی است اما…
جناب آقای انصار آری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل چه کرده اید که اسوه صبوری هم از شما انتقاد نموده است ؟ معلم شهرمان از عملکردتان ناراضی است !
من هیچ نمیگویم و به همین جمله آتی بسنده می کنم : اجازه نخواهیم داد با عملکردتان خدشه ای به روحیه ای صاف و صادق امام جمعه محبوب شهرمان وارد شود لکن خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل و عنان عملکرد را به دیگری بسپار  
آقای حسین زادگان مدیر کل محترم ورزش استان ، آقایان حاج حسین نیاز آذری و دکتر نجفی از عملکرد مشارالیه چه چیزی عاید ورزش شهرستان شده است که ورود نمی کنید ؟!؟

عضو دپارتمان آموزش مربیان هیات فوتبال استان مازندران_مهدی غلام نیا