سه تغییر دیگر در دستور کار حسین زادگان/ تمام گزینه های ریاست ادارات ورزش و جوانان ساری، بابل و بهشهر

اخبار دریافتی از منابع موثق حکایت از تغییر قریب الوقوع روسای ادارات ورزش و جوانان سه شهر مازندران دارد.   به گزارش مازنداسپرت، حبیب حسین زادگان که از شهریورماه ۱۳۹۳ سکان مدیریت ورزش و جوانان مازندران را بر عهده گرفته در طول بیش از ۲۵ ماه حضور خود در این جایگاه تغییرات گسترده ای را […]

0352اخبار دریافتی از منابع موثق حکایت از تغییر قریب الوقوع روسای ادارات ورزش و جوانان سه شهر مازندران دارد.

 

به گزارش مازنداسپرت، حبیب حسین زادگان که از شهریورماه ۱۳۹۳ سکان مدیریت ورزش و جوانان مازندران را بر عهده گرفته در طول بیش از ۲۵ ماه حضور خود در این جایگاه تغییرات گسترده ای را در بین معاونت ها، مدیران ستادی و همچنین روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان به وجود آورده است.

در این بازه زمانی، روسای ادارات شهرستان های ساری، سوادکوه شمالی، سیمرغ، آمل، نکا، بابل، نور، بابلسر، محمودآباد، فریدونکنار، جویبار، رامسر و قائمشهر با نظر حسین زادگان دستخوش تغییر شده اند و حالا خبرها از منابع موثق از تغییرات قریب الوقوع دیگر حکایت می کنند.

المپیکی ترین شهر ایران در انتظار رئیس جدید!

یکی از شهرهایی که این روزها زمزمه های فراوانی بر سر تغییر رئیس اداره آن وجود دارد، بابل است. این شهرستان با داشتن ۴ ورزشکار در المپیک ۲۰۱۶ ریو بعنوان المپیکی ترین شهر ایران (به لحاظ تعداد ورزشکار) شناخته شده و قاعدتاً توجهات نسبت به آن بیش از سایرین است.

گویا عملکرد انصار آری که در خرداد ماه ۹۴ ابلاغ خود را از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دریافت کرده با داشتن حتی ۴ ورزشکار در المپیک، حسین زادگان را اقناع نکرده و وی را سخت در فکر تغییر در بابل انداخته است.

حتی حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل نیز در آخرین خطبه های ایراد شده اش با اشاره به ظرفیت های ورزش این شهرستان از نحوه مدیریت آن در بابل انتقاد کرده و صراحتاً خواستار حضور فرد بهتری برای اداره ورزش در المپیکی ترین شهر ایران شده است.

این روزها از فرشید قدیمی رئیس سابق و موفق اداره ورزش و جوانان قائمشهر بعنوان اصلی ترین گزینه ریاست اداره ورزش و جوانان بابل یاد می شود. قدیمی پیش از قائمشهر ریاست ادارات سوادکوه و فریدونکنار را نیز تجربه کرده است.

ضرورت تزریق خون تازه به کالبد ورزش بهشهر

اگر چند کشتی گیر جویای نام را از ورزش بهشهر بگیریم دیگر چیزی برای عرض اندام این شهر در سطح ورزش استان نمی ماند! به گواه آمار می توان گفت ورزش بهشهر در سال های اخیر رو به افول گذاشته و تزریق خونی تازه در کالبدش شدیداً احساس می شود.

بهشهر از معدود شهرهایی است که پس از حضور حسین زادگان رئیسش عوض نشده و عسگری اکبری که از دی ماه ۹۱ با ابلاغ احمد سعادت مند مدیرکل وقت ورزش و جوانان مازندران بر سر کار آمده همچنان به حضورش در این مسند ادامه داده است.

برای بهشهر دو گزینه مطرح هستند. یکی مهدی معافی مشاور فعلی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در امور ایثارگران که خود از خانواده معظم شهید است و سابقه معاونت اداره ورزش و جوانان مرکز استان را نیز در کارنامه دارد. گزینه دوم ریاست اداره بهشهر هم فرشاد آذری است. آذری سابقه ریاست بر اداره ورزش و جوانان بابلسر را در کارنامه دارد و در حال حاضر بعنوان رئیس کارگروه ورزش منطقه ۳ مازندران مشغول فعالیت است.

ساری؛ الان نه شاید کمی جلوتر!

ورزش ساری در سالهای اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده و اگر چه به لحاظ آماری می توان به رئیس فعلی اداره ورزش و جوانان ساری نمره قابل قبولی داد اما از قرار معلوم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از یک سو از ساری بعنوان مرکز و پیشانی استان مازندران انتظارات به مراتب بیشتری داشته که دلیری نتوانسته آنها را برآورده کند و از سوی دیگر حسین زادگان از فعالیت های تبلیغاتی با اهداف انتخاباتی رئیس فعلی ساری ناراحت شده و مدت هاست که به فکر تغییر است.

در مورد تغییر در اداره ساری ماههاست که در محافل ورزشی بحث های زیادی صورت می گیرد اما به نظر دو عامل مهم مانع بروز این اتفاق تا این لحظه شده است. اول اینکه حسین دلیری ارتباط حسنه ای با مجید حسین زادگان فرماندار مرکز استان که اتفاقاً برادر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران است، دارد و از حمایت های این مسئول نیز برخوردار می باشد و دوم اینکه حبیب حسین زادگان تا چند وقت اخیر به جمع بندی نهایی برای جایگزین مناسب نرسیده است.

اما حالا این روزها شنیده شده مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای انتصاب رئیس جدید ورزش مرکز استان تمرکزش را روی دو گزینه معطوف نموده است. از عادل عالیشان معاون فعلی امور ورزش های همگانی اداره کل و رئیس سابق اداره ورزش و جوانان قائمشهر بعنوان اصلی ترین گزینه جایگزینی دلیری یاد می شود. دیگر گزینه مطرح شده برای نشستن بر کرسی ریاست اداره ورزش و جوانان ساری نیز حسن شاملی است. شاملی در حال حاضر مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران است و با انجام سالها کار تخصصی در بدنه دستگاه ورزش مازندران، حالا یکی از کارشناسان خبره و زبده ورزش استان به شمار می رود.

در مورد ساری گفته می شود حسین زادگان (مدیرکل) همه چیز را به بعد از برگزاری اولین المپیاد ورزشی مرکز استان که قرار است آذرماه سال جاری برگزار شود، موکول کرده که باید ببینیم شنیده ها در خصوص این جابجایی چه زمانی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.