نادر دست‌نشان:در شروع دوباره لیگ حوادث غیرقابل پیش‌بینی هستند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانیم مقابل پیکان به هر سه امتیاز بازی دست یابیم. به گزارش مازند اسپرت، نادر دست‌نشان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: بعد از تعطیلات اولین بازی همیشه سخت است. مخصوصا اینکه قرار است به مصاف تیمی برویم که سابقه دیرینه‌ای در فوتبال ایران […]

13950228000208 PhotoAسرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم بتوانیم مقابل پیکان به هر سه امتیاز بازی دست یابیم.

به گزارش مازند اسپرت، نادر دست‌نشان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: بعد از تعطیلات اولین بازی همیشه سخت است. مخصوصا اینکه قرار است به مصاف تیمی برویم که سابقه دیرینه‌ای در فوتبال ایران دارد. صنعت نفت و پیکان در دسته اول و لیگ برتر تقابل دیرینه‌ای داشتند. بروز حادثه در شروع هر کاری غیرقابل پیش‌بینی است و حوادث می‌تواند به سود یا ضرر تیم شود. امیدوارم بتوانیم مقابل پیکان و مربی خوب این تیم هر سه امتیاز را کسب کنیم و جبران شروع قبلی تیم در تعطیلات قبلی را داشته باشیم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که احتمالا در رنکینگ بعدی تیم‌های ملی که از سوی فیفا اعلام می‌شود ایران جایگاه ۲۷ را به خود اختصاص خواهد داد و در صورت رقم خوردن این اتفاق آیا فکر می‌کنم این امر موقتی است تصریح کرد: اینکه اگر این اتفاق رخ دهد موقتی یا دائمی است را ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم در کل روند رو به رشدی داریم که این مهم در سایه تلاش عوامل مختلف در حال رقم خوردن است. یکی از شاخصه‌های مهم در این امر حضور کارلوس کی‌روش است که او قدرت برتری طلبی را به تیم تجویز کرده است. تیم ملی ایران در مقطع فعلی لژیونرهای زیادی دارد که با هدایت کارلوس کی‌روش و پتانسیل موجود فوتبال ایران قابلیت رشد و پیشرفت بیشتر بازیکنان و رسیدن به فوتبال اروپا را دارد. امیدوارم راه لژیونر شدن برای بازیکنان جوان هموار شود ما استعدادهای بسیار خوبی داریم و بازیکنان زیادی هستند که شرایط لژیونر شدن را دارند. البته در این امر شانس و شرایط هم دخیل‌ هستند. در کل بار دیگر این موفقیت را به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. فوتبال ایران بار دیگر در حال اثبات قدرت خود به عنوان تیم اول آسیا است.