شاهکارهای رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل همچنان ادامه دارد/آقای رئیس دست مریزاد!

باری دیگر انصار آری مورد انتقاد ورزشی های بابل قرار گرفت و اینبار مهدی غلام نیا با ارسال مطلبی به پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت از عملکرد و مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل انتقاد کرد . به گزارش مازند اسپرت ؛ در این متن آمده است : رئیس سازمان بازرسی کل کشور در […]

2020باری دیگر انصار آری مورد انتقاد ورزشی های بابل قرار گرفت و اینبار مهدی غلام نیا با ارسال مطلبی به پایگاه خبری تحلیلی مازند اسپرت از عملکرد و مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل انتقاد کرد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ در این متن آمده است :

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای به وزرا و مدیران ارشد بر اجرای ابلاغیه مربوط به منع به کارگیری دوشغله ها در دستگاه های دولتی تاکید کرد.
با استناد به مصوب ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مجلس، انتصاب افراد در بیش از یک شرکت دولتی یا نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی را در سمت مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره ، غیرقانونی اعلام کرده است.
در این نامه همچنین به واحدهای بازرسی سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داده شده بر اجرای صحیح و کامل این قانون نظارت و دستگاه‌ها و افراد متخلف را به مراجع قانونی معرفی کند.
آقای انصار آری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل دست مریزاد به شما با اجرای قوانین مصوب شده ی مذکور .
یادمان باشد تا صندلی که شما بر آن تکیه زده اید را پس از شما بایگانی کنیم تا یاد و خاطره شما با مدیریت چشم نوازتان در اذهان باقی بماند .
در شهرستان بابل که جزو بهترین شهرستانهای استان قلمداد می شود با بیش از ۵۰۰ هزار جمعیت آیا یک ورزشکار از بدنه ی ورزشهای همگانی پیدا نمی شد که آقای کاشی عضو شورای شهر را به ریاست هیات همگانی بابل گماردید .
آقای کاشی که در سنگر خدمت به شهر و در وادی شورای شهر حضور داد آیا فرصت مدیریت بر ورزش همگانی نصیبش خواهد شد ؟
آقای کاشی به عنوان نماینده ملت شهید پرور بابل در دستگاه اجرایی جهت خدمت به همشهریان برای مصوب و نظارت بر امور شهری حضور دارند و خدمت به مردم در هر کجای نظام عبادت است پس چرا بخواهیم خدشه در خدمت شهری وارد نمائیم .
آقای اری مدیریت شما پس از یکسال و اندی در جایگاه ورزش و جوانان نه اینکه چنگی به دل نزد بلکه خیلی از قهرمانان را ناراضی نموده است .
به نظر شما اصلا توجهی به ورزش و جوانان ندارید بلکه منافعی را مد نظر قرار می دهید که ورزش و جوانان را در بر نمی گیرد که بطور مثال این منافع می تواند حضور آقای کاشی در جمع هیاتهای ورزشی باشد .
رئیس اداره ورزش چرا نمی داند کدام قهرمان ورزشی کی به مسابقات می رود و کی بر می گردد ؟
چرا تمام سیاسیون برای این رئیس راضی هستند و اکثر ورزشی ها ناراضی !!!
آقای کاشی شما قدر خود را بدانید و در سنگر شورا پر قدرت ظاهر شوید و مطمئن باشید رای دوره های بعدی در ورزش همگانی نیست بلکه فقط نام این هیات با کلمه همگانی ثبت گردیده لکن عملکردتان در شورا رای را به سمت شما خواهد آورد و دو شغله شدن از عملکردتان می کاهد لذا با احترام به حضرتعالی به عنوان یک شهروند بسیار کوچک و اما دوستدار شهر و حامی ورزش و جوانان از شما عاجزانه تقاضا می نمایم تا فقط یک پست را مد نظر قرار دهید و با توجه به اینکه در شورای اسلامی شهر مشغول هستید و وظایف خطیری با رای اعتماد مردم به شما سپرده شده است به کار شهری ادامه دهید .

با امید به داشتن شهری مردم پسند و تصمیم جدی مدیر کل برای اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل
ارادتمند
مهدی غلام نیا