مدیرعامل باشگاه پیام:دیواره سنگ‌نوردی پیام یکی از بهترین‌ها در خاورمیانه است/ میزبانی خوبی خواهیم داشت

  مدیرعامل باشگاه پیام گفت: دیواره سنگ نوردی پیام یکی از بهترین‌ها در خاورمیانه است و به دنبال میزبانی خوب در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.   به گزارش مازند اسپرت؛ حمید عباسی در خصوص برگزاری مسابقات سنگ نوردی مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه پیام اظهار داشت: ما پیش از این در دوره مسابقات قهرمانی کشوری میزبانی […]

 

خبرگزاری فارس: دیواره سنگ‌نوردی پیام یکی از بهترین‌ها در خاورمیانه است/ میزبانی خوبی خواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه پیام گفت: دیواره سنگ نوردی پیام یکی از بهترین‌ها در خاورمیانه است و به دنبال میزبانی خوب در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ حمید عباسی در خصوص برگزاری مسابقات سنگ نوردی مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه پیام اظهار داشت: ما پیش از این در دوره مسابقات قهرمانی کشوری میزبانی را برعهده داشتیم و برای نخستین بار است که یک رویداد بین المللی را میزبانی خواهیم کرد. با توجه به امکاناتی که وجود دارد در هر سه رشته سرطناب، سرعت و بولدرینگ رقابت‌ها برگزار خواهد شد. دیواره نصب شده یکی از بهترین‌ و استانداردترین دیواره‌ها حتی در خاورمیانه است که در سال ۹۳ راه اندازی شد و امکانات جانبی هم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: میزبانی این مسابقات برای ما بسیار مهم است و نمایندگانی هم از فدراسیون آسیایی حضور پیدا می‌کنند و ۳۰۰ سنگ نورد از ۱۲ کشور به رقابت خواهند پرداخت. با توجه به اینکه ایران در سنگ نوردی پتانسیل خوبی دارد می‌توانیم به خوبی این رشته را توسعه دهیم.

مدیرعامل باشگاه پیام با اشاره به وضعیت اداره این باشگاه گفت: این باشگاه از سال ۴۶ به صورت رسمی تاسیس شد و ما امسال وارد چهل و نهمین سال فعالیت خود می‌شویم. با توجه به امکانات موجود  50 رشته ورزشی از جمله، فوتبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس، اسکیت، تیر و کمان و صخره نوردی را خدمات می‌دهیم و ۱۴۰ هزار عضو داریم. با ۱۳۰ مجموعه ورزشی در نقاط مختلف کشور هم قرارداد همکاری داریم. با وجود اینکه باشگاه زیر نظر وزارت ارتباطات است، اما حتی یک ریال هم ردیف بودجه نداریم و تمام درآمدهای ما از خدمات ارائه شده حاصل می‌شود.

عباسی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف گفت: در طول سال رقابت‌های مختلفی را از جمله المپیاد ورزشی کارکنان، جام شهدا که ۳۵ سال سابقه دارد و برخی رقابت‌های بین المللی را میزبانی می‌کنیم. در بخش ورزش‌های آبی هم بازسازی کامل را داشته‌ایم و به دنبال این هستیم که زمین تنیس را به صورت مسقف کنیم که مشابه آن در کشورهای اروپایی دیده می‌شود./فارس