کوییت:پوگبا به جای فوتبال فقط داد و فریاد می‌کشد

به باور ستاره‌ای که با هلند مقام نایب قهرمانی جهان کسب کرده، پوگبا تحت هدایت مورینیو به جایگاه شایسته‌ای نخواهد رسید. به گزارش مازند اسپرت؛دیرک کوییت در گفت‌وگویی با روزنامه دیلی‌میرر در مورد یکسری موضوعات از جمله رویارویی با منچستریونایتد در لیگ اروپا صحبت کرد. این بازیکن ۳۵ ساله که در سال‌های نه چندان دور […]

خبرگزاری فارس: کوییت:پوگبا به جای فوتبال فقط داد و فریاد می‌کشد

به باور ستاره‌ای که با هلند مقام نایب قهرمانی جهان کسب کرده، پوگبا تحت هدایت مورینیو به جایگاه شایسته‌ای نخواهد رسید.

به گزارش مازند اسپرت؛دیرک کوییت در گفت‌وگویی با روزنامه دیلی‌میرر در مورد یکسری موضوعات از جمله رویارویی با منچستریونایتد در لیگ اروپا صحبت کرد.

این بازیکن ۳۵ ساله که در سال‌های نه چندان دور در تیم لیورپول انگلیس بازی می‌کرد، هم اکنون کاپیتان فاینورد است. همان تیم هلندی که در پایان هفته گذشته در لیگ اروپا یک بر صفر منچستریونایتد، تیم فصل جاری پل پوگبا را مغلوب کرد.

این بازیکن با تجربه اظهارداشت: همه آنچه را که نیمه اول شنیدم، فقط پوگبا بود که به جای فوتبال، سر هم‌تیمی‌هایش داد و فریاد می‌کشید.حتی در نیمه دوم هم بیشتر داد می‌زد. او سر هرچیزی  اوقات تلخی می‌کرد.

وی در مورد سیستم بازی یونایتد‌ها نیز عنوان کرد: یونایتد فقط یک مدل بازی بلد است انجام دهد.ما منتظر بودیم که این تیم حمله کند. آنوقت یکپارچه عمل کردیم چون می‌دانستیم اگر به حریف مجال ندهیم، آنها خطرناک نخواهند بود.منچستر دوست داشت ضدحمله بزند. اما وقتی اجازه ندهی حریف ضدحمله بزند، آنوقت صاحب موقعیت‌های خوبی مقابل تیمی مثل یونایتد می‌شوی.