گزارش تصویری شکست شهید کریمی جویبار از شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم /عکاس:هادی کارکن

تیم فوتبال شهید کریمی جویبار در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان تیم شهرداری بندرعباس بود. به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال شهید کریمی جویبار در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان تیم شهرداری بندرعباس بود و در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب میزبان خود شد […]

78 4تیم فوتبال شهید کریمی جویبار در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان تیم شهرداری بندرعباس بود.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال شهید کریمی جویبار در هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان تیم شهرداری بندرعباس بود و در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب میزبان خود شد .

در نیمه اول این دیدار که با گرمای بالای پنجاه درجه همراه بود، تیم میزبان توانست با دو گل در دقایق ۴۲ و ۴۷ (پنالتی) از میهمان خود جلو بیفتد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
شرایط جوی به صورتی بود که دو تیم مجبور شدند در نیمه دوم لباس های خود را عوض کنند با آغاز نیمه دوم در پی یک غافل گیری گل سوم هم در دقیقه پنجاه به ثمر رسید.
شاگردان مرادی که بازی نسبتا خوبی در نیمه اول انجام داده بودند ولی موفق به زدن گل نشده بودند در نیمه دوم با بازی بسیار زیبا و منظم توانستند دو گل از سه گل را جبران کرده و دو موقعیت هم به تیر دروازه زدند و چندین بار هم دروازه تیم شهرداری را تهدید کرده اما متاسفانه بازی را با همین نتبجه به پایان رساندند و مغلوب میزبان خود شدند.
دو گل شهید کریمی جویبار را در این دیدار ،عارف اکبری و صابر نجفی به ثمر رساندند.

78 17

78 16

78 15

78 12

78 1

78 2

78 4

78 5

78 6

78 7

78 8

78 9

78 10

78 11

78 13

78 14