عباس محمدرضایی: باخت به سپيدرود را فراموش كرديم

هافبك تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: خدا را شكر تمرينات خوبي را پشت سر مي گذاريم و از هر نظر آماده بازي با آلومينيوم اراك هستيم به گزارش مازنداسپرت ؛ عباس محمدرضائي در گفتگو با خبرنگاران گفت : در رشت اتفاقي كه نبايد مي افتاد افتاد ولي طي صحبتي كه ما بازيكنان با […]

RRRRRهافبك تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: خدا را شكر تمرينات خوبي را پشت سر مي گذاريم و از هر نظر آماده بازي با آلومينيوم اراك هستيم

به گزارش مازنداسپرت ؛ عباس محمدرضائي در گفتگو با خبرنگاران گفت : در رشت اتفاقي كه نبايد مي افتاد افتاد ولي طي صحبتي كه ما بازيكنان با همديگر داشتيم همه ما باخت به سپيدرود را فراموش كرديم و با انگيزه و اراده قوي هم قسم شديم تا در بازي آينده جبران كنيم و دل مردم خوب بابل را شاد کنيم.

محمدرضائي در خصوص اشتباهات فردي تاثيرگذار در باخت به سپيدرود گفت: اشتباه جزئي از فوتبال است و اين اشتباه ممكن است براي هر بازيكني رخ دهد. مهم اين است كه اين اشتباهات را هر چه زودتر فراموش كنيم و به فكر جبران شكست باشيم. به هر حال شكست در رشت يك حادثه بود و يه سري عوامل ديگر نظير شرايط نامساعد ميزباني و … هم در اين شكست تاثيرگذار بود.

وي خاطرنشان كرد: همه ما بايد ياد بگيريم خود را قبل از مسابقه، در مقابل تمام اين اتفاقات آماده كنيم و نگذاريم روي ما تاثير بگذارد. شكست مقابل سپيدرود سبب شد تا همه بازيكنان هم قسم شوند با تمام وجود به فكر سه امتياز مسابقه بعدي باشيم.

هافبك خونه به خونه در خصوص حريف اين هفته تيمش نيز گفت: پيش از فصل يك بازي دوستانه با آلومينيوم اراك داشتيم و  فكر مي كنم هر دو تيم محك خوبي خوردند. داوود مهابادي يكي از مربيان خوب و باتجربه فوتبال كشورمان است و هميشه تيم هايي كه ساخته است فوتبال خوبي ارائه مي دهند. ولي ما هم تيم بزرگي هستيم و بايد بزرگي خود را نشان دهيم. يك تيم بزرگ نبايد زياد اشتباه كند و ان شاالله اين هفته تيم خوب آلومينيوم را شكست مي دهيم تا با روحيه اي خوب به يزد برويم و خود را براي فاصله گرفتن از رقبا آماده كنيم.

عباس محمدرضائي ليگ دسته اول فوتبال كشور را يك ليگ فرسايشي برشمرد و گفت: تنها درخواست من از هواداران اين است كه صبور باشند. يكي از مهمترين عواملي كه مي تواند به تيم ضربه بزند اين است كه حاشيه به مجموعه تيم وارد شود. همينكه صبر و بردباري هواداران از سكوها به زمين منتقل مي شود نشان مي دهد آنها حمايت خوبي از تيم دارند و دلشان براي تيم مي سوزد. هواداران خونه به خونه نشان دادند خيلي حرفه اي است و اين مسئله در تقويت روحيه بازيكنان خيلي تاثيرگذار است.

محمدرضائي در ادامه افزود: ما وارد يك تورنمنت ۳۴ هفته اي شديم و بايد هفته به هفته پيش برويم. آقاي مرزبان با مديريت خود نقاط ضعف را پيش بيني مي كند و نقاط قوت را تقويت مي كند. هواداران نگران نباشند و همچنان به حمايت خود ادامه دهند تا در پايان فصل يك جشن مفصل بگيريم.

هافبك تيم خونه به خونه مازندران توجه مسئولان باشگاه به تيم را مورد ستايش قرار داد و در پايان گفت: شرايط و امكانات باشگاه فراتر از حد نرمال است و آقاي حسن زاده چيزي كم نگذاشتند. فقط تداوم همدلي و يكدستي بازيكنان و هواداران را مي طلبد تا ان شاالله از هر بازي سربلند بيرون بيائيم.