جاسم دلاوری و کمیل قاسمی هم به کمپین اهدای قهرمانی به شهدای غواص پیوستند

تعدادی از ورزشکاران جویباری با ایجاد کمپینی میخواهند ارزش معنوی قهرمانی خود را به شهدای غواص عملیات کربلای چهار تقدیم کنند.   به گزارش مازند اسپرت ، عصر شنبه هفدهم مرداد ۱۰ تن از شهدای غواص عملیات کربلای چهار مهمان شهرستان پهلوان پرور جویبار هستند. به همین دلیل همه گروه ها و اقشار مختلف مردم […]

21452تعدادی از ورزشکاران جویباری با ایجاد کمپینی میخواهند ارزش معنوی قهرمانی خود را به شهدای غواص عملیات کربلای چهار تقدیم کنند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، عصر شنبه هفدهم مرداد ۱۰ تن از شهدای غواص عملیات کربلای چهار مهمان شهرستان پهلوان پرور جویبار هستند.

به همین دلیل همه گروه ها و اقشار مختلف مردم خود را برای استقبال با شکوه از این شهدای عزیز آماده کردند.

در کنار آمادگی مردم، تعدادی از ورزشکاران قهرمان جویباری نیز روز گذشته با حضور در اداره ورزش و جوانان جویبار اعلام کردند که قرار است طی یک کمپینی قهرمانی‌های خود در عرصه‌های بین المللی را به این شهدای غواص تقدیم کنند.

اسامی ورزشکارانی که در این کمپین اعلام آمادگی کردند به شرح زیر است:

مهدی حاجی زاده – قهرمان آسیا و جهان در کشتی آزاد

مسعود اسماعیل پور – قهرمان آسیا و جهان در کشتی آزاد

حسن یزدانی – قهرمان بزرگسالان آسیا و جوانان جهان در کشتی آزاد

ابوالفضل یعقوبی – قهرمان جوانان جهان و بزرگسالان جهان در تکواندو

جاسم دلاوری – قهرمان آسیا و جهان در رشته بوکس

کمیل قاسمی – دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان جهان در کشتی آزاد

همچنین تعدادی از لیدرهای جویباری تیم های ملی نیز حمایت خودشون رو از این کمپین اعلام کردند. اسامی این لیدرها به شرح زیر است:

حسن مختابادی – رمضانعلی سرپرست – اصغر اسلامی – سید علی مطیعی

گفتنی است، سایر قهرمانان و ورزشکاران شهرستان جویبار نیز می توانند از طریق سامانه ارتباط با ما و یا قسمت نظرات سایت خبری جویباران برای حضور در این کمپین اعلام آمادگی کنند.