با حضور ۸ تیم صورت گرفت ؛آغاز مسابقات فوتسال کارکنان ادارات محمودآباد + عکس

مسابقات فوتسال کارکنان ادارات محموداباد با هدف گرامیداشت  هفته دولت با حضور ۸ تیم در سالن پهلوان حسین توکلی این شهرستان آغاز شد. به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات فوتسال کارکنان ادارات  محمودآباد با هدف گرامیداشت هفته دولت  و به همت اداره  ورزش و جوانان در سالن پهلوان حسین توکلی محموداباد آغاز شد.حدود ۸۰ نفر در مسابقات […]

020111مسابقات فوتسال کارکنان ادارات محموداباد با هدف گرامیداشت  هفته دولت با حضور ۸ تیم در سالن پهلوان حسین توکلی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات فوتسال کارکنان ادارات  محمودآباد با هدف گرامیداشت هفته دولت  و به همت اداره  ورزش و جوانان در سالن پهلوان حسین توکلی محموداباد آغاز شد.
حدود ۸۰ نفر در مسابقات فوتسال کارکنان ادارات  محمودآبادحضور دارند که تیمهای شرکتکننده  در دو گروه چهار تیمی به رقابت میپردازند.
مسؤول برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات  محمودآباد با اشاره به اهمیت ورزش در کارکنان، گفت: توجه به ورزش، زمینه سلامت و تندرستی کارکنان دستگاههای مختلف اداری را با توجه به کمتحرک بودن آنها در طول روز، بیش از پیش فراهم میکند که امیدواریم پرداختن به ورزش، تنها به این دوره از مسابقات خلاصه نشود و در طول هفته، کارکنان دولت به این امر مبادرت بورزند.
محمد اسماعیلی ادامه داد: در روز اول و افتتاحیه این مسابقات ادارات دادگستری و تعاون باهم به رقابت پرداختند که در نهایت اداره دادگستری (۲ بر۰) از سد اداره تعاون گذشت و سه امتیاز بازی اول را دشت کرد.
در دیگر دیدار این روز ادارات  راه و  صنعت و معدن به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی (۲بر۲) دست یافتند.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان افزود:این دوره از مسابقات فوتسال کارکنان ادارات  محمودآباد به مدت ۸ روز از امروز آغاز شده است و ۸تیم از ادارات (تامین اجتماعی،تعاون،ارشاد ،دادگستری،آموزش و  پرورش،راه و شهرسازی،صنعت و معدن و اداره برق )به صورت دوره ای در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت میپردازند.
در دومین روز این مسابقات  که شنبه ۶ شهریورماه پیگیری می شود، در دیداراول ادارات آموزش و پرورش و  برق به رقابت می پردازند،در ادامه تیم های تامین اجتماعی و ارشاد دومین دیدار این روز را برگزار می کنند.

 

1

2

3

4

5

6

7

8