هفته سوم لیگ دسته یک /پیش بازی خونه به خونه بابل-بادران تهران

بادران تهران به مصاف خونه به خونه بابل می رود.   به گزارش مازند اسپرت؛خونه به خونه بابل در هفته سوم لیگ دسته یک باید از بادران تهران پذیرایی کند. بابلی ها که با گرفتن بازیکنان مطرح این فصل قصد دارند ناکامی فصل گذشته خود را جبران کنند و با صعود به لیگ برتر به […]

بادران تهران به مصاف خونه به خونه بابل می رود.

 

به گزارش مازند اسپرت؛خونه به خونه بابل در هفته سوم لیگ دسته یک باید از بادران تهران پذیرایی کند.

بابلی ها که با گرفتن بازیکنان مطرح این فصل قصد دارند ناکامی فصل گذشته خود را جبران کنند و با صعود به لیگ برتر به حسرت چند ساله مازندرانی ها برای حضور در لیگ برتر پایان دهند لیگ یک امسال را خیلی خوب آغاز کردند و در بازی نخست خود در خانه استقلال اهواز را از پیش روی برداشتند و در بازی دوم نیز میزبان خود یعنی مس رفسنجان را شکست دادند.اما این بازی برای شاگردان مرزبان به مانند دو دیدار گذشته نخواهد بود چرا  که مقابل یکی از تیم های خوب لیگ دسته اول قرار می گرند که تحت هدایت اکبر میثاقیان و با مدیریت قوی مقابل هر تیمی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

اگر چه بابلی ها در خانه و مقابل دیدگاه هواداران پر شمار خود به میدان می روند اما نباید این را فراموش کرد که سرمربی و بازیکنان بادران نیز تجربه حضور در چنین بازی هایی را دارند.

بادرانی ها که امسال سال اول حضور خود در لیگ یک را تجربه می کنند خیلی زود سکان هدایت خود را به میثاقیان دادند و با اردوهای مناسب خود را برای این مسابقات آماده کرده اند تا بدین جای کار حاصل کار شاگردان میثاقیان در بادران یک پیروزی و یک شکست بوده است و مطمئنا در بازی مقابل خونه به خونه نیز با توجه به بضاعتشان به چیزی جز برد فکر نمی کنند هرچند که در طرف مقابل هم شاگردان علی مرزبان قرار دارند که کار را برای هر تیمی سخت خواهند کرد.

تقابل مربیان با کارنامه دو تیم در این بازی دیدنی خواهد بود که باید منتظر بود و دید سرانجام نتیجه این بازی نزدیک چه خواهد شد.

خونه به خونه و بادران تهران جمعه ۹۵/۰۵/۲۹ساعت۱۷:۳۰در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف هم می روند.

قضاوت این دیدار حساس را حسین زرگر – مهدی عالیقدر – عسگر محمدی – حسین زیاری بر عهده دارند.