دومین پیروزی خانگی شهروند ساری در رقابت های فوتسال ایران

تیم فوتسال شهروند ساری در دومین دیدار خانگی در رقابت های فوتسال باشگاه های ایران با حمایت پنج هزار هواد ار مهمان خود یاسین پیشرو قم را با شکست بدرقه کرد. به گزارش مازند اسپرت؛در دیداری که عصرسه شنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم شهروند با نتیجه ۳بر۲ مهمان رده بالای […]

IMG 9719 aaaaaaتیم فوتسال شهروند ساری در دومین دیدار خانگی در رقابت های فوتسال باشگاه های ایران با حمایت پنج هزار هواد ار مهمان خود یاسین پیشرو قم را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛در دیداری که عصرسه شنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم شهروند با نتیجه ۳بر۲ مهمان رده بالای جدولی خود یاسین پیشرو قم را با شکست بدرقه کرد.
تیم میزبان شهروند ساری در حالی این بازی را توانست در پایان به سودش خاتمه دهد که نیمه نخست این دیدار یک برصفر به سود تیم یاسین پیشرو قم خاتمه یافته بود.
برای تیم شهروند ساری دراین دیدار’ طاها مرتضوی’ ستاره این روزهای این تیم دو گل و ‘ محمد طاهری’ دیگر بازیکن این تیم گلزنی کردند.
دو گل تیم یاسین پیشروقم هم توسط ‘ محمدبرزگر و امین مجیدی پور’ به ثمر رسید.
قضاوت این دیدار حساس را ‘قاسمعلی شهسوار و محمدرضا ذاکری با کمک های ‘مصطفی کرد و مهدی عظیم’ برعهده داشتند واز سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ‘ جواد فهیمی راد’ به عنوان ناظر بازی بود.
تیم میزبان با این پیروزی ۶ امتیازی شد و در رده ششم جدول یک پله بالاتر از یاسین پیشرو قم قرار گرفت.
پس ازپایان بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، این بازی ها به خاطر حضور تیم ملی در رقابت های جام جهانی کلمبیا، حدود دو ماه تا ۲۵ مهرماه تعطیل خواهد شد.
تیم ملی فوتسال ایران ۲۲ شهریور ماه اولین بازی خود را مقابل اسپانیا انجام خواهد داد و پس از آن در روزهای ۲۵ و ۲۸ شهریور به ترتیب به مصاف مراکش و آذربایجان خواهد رفت.