حمایت ما بیشتر از گذشته باشدمحمد علیپور: پیوستن بیس بال، سافت بال و موج سواری به المپیک، مسئولیت ما را مضاعف می کند

  رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: برای المپیکی شدن بیس بال و سافت بال، سال گذشته نشستی با ریکاردو فراکری رییس جهانی این دو رشته در تهران داشتیم.   به گزارش مازنداسپرت ؛  محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه پیوستن سه رشته تحت پوشش این انجمن به بازیهای المپیک، مسئولیت و […]

 

خبرگزاری فارس: محمد علیپور: پیوستن بیس بال، سافت بال و موج سواری به المپیک، مسئولیت ما را مضاعف می کند

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: برای المپیکی شدن بیس بال و سافت بال، سال گذشته نشستی با ریکاردو فراکری رییس جهانی این دو رشته در تهران داشتیم.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛  محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تاکید بر اینکه پیوستن سه رشته تحت پوشش این انجمن به بازیهای المپیک، مسئولیت و رسالت ما را دوچندان می کند، گفت: باید جدی تر از گذشته باشیم و برای حضور در این فستیوال بزرگ ورزشی دنیا، آستین همت بالا بزنیم.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در گفت وگویی با سایت خبری این فدراسیون افزود: بتازگی پنج رشته به بازیهای المپیک اضافه

شد که سه رشته آن شامل بیس بال، سافت بال و موج سواری مربوط به ماست، لذا باید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر در راه اعتلای بیش از پیش این سه رشته بکوشیم.

وی افزود: این رشته ها به اضافه راگبی، المپیکی هستند و طبعا باید حمایت ما بیشتر از گذشته باشد و انجمن های یادشده نیز در این مسیر اهتمام کنند.

علیپور در ادامه گفت: برای المپیکی شدن بیس بال و سافت بال، سال گذشته نشستی با ریکاردو فراکری رییس جهانی این دو رشته در تهران داشتیم که خوشبختانه بسیار موثر بود و این چهره صاحب نام به همراه دیگر کشورهای عضو، در این مسیر گامهای اساسی برداشت.

وی افزود: مقرر شده از المپیک آینده (۲۰۲۰ توکیو) بیس بال، سافت بال و موج سواری به دیگر ورزشها اضافه شود، ضمن اینکه راگبی از پیش جزو رشته های المپیکی بود. امید است که بتوانیم دست در دست هم و در پرتو تعامل و همگرایی راه را برای حضور ورزشکارانمان در المپیک آینده هموار کنیم./فارس